星期二, 3月 11, 2008

曠野的聲音

正如同學仔講嘅一樣,呢本"瑪洛摩根"嘅"曠野的聲音"。真係幾好睇,唔怪得銷售千萬本咁勁啦,仲要有二十多種語言版本添。

故事大綱唔再重複,有興趣就自己上網search,或者可以去同學仔個blog度睇。

我想講嘅係,唔睇呢本書都唔知道澳洲土著:-
1。原來好似馬雅文明咁,都係古文明,仲有成五萬年歷史咁耐。
2。佢地自稱係"真人",即係真正嘅人類,而我地城市人其實係"變種人",因為無論體質同性格,我地d城市人都係同真正嘅人類唔同,詳細就自己借嚟睇吓啦。同意又唔係話唔同意,不過真係有dd唔知點講。
3。佢地個個都有唔同嘅技能,有d識分身術,有d又識解夢,個個都識得用心靈溝通,又識同大自然溝通,healing嘅技術簡直神乎其技。如果佢地可以將佢地呢d技術,流傳比我地呢d都市人,將佢發揚光大就very good喇。
4。佢地認為地球已經步向滅亡,所以唔再生育下一代,聽到有d難過。
5。佢地實在係環保先鋒,環保意識真係好勁,比我地講梗嘅所謂環保,不知環保多幾多倍。
6。有d土著嘅成年禮,你估都唔會估到係咩,真係好嚇人,我都要賣過關子先得,有機會睇一定唔可以miss。。。事先聲明,幾嘔心架。。。
7。佢地覺得口,並唔係用嚟講嘢嘅,係用嚟唱歌嘅。溝通其實係應該用心靈感應,好處之多,真係難以置信,其中一個好key嘅原因,就係原來唔會有癈話。。。哈哈,唔怪得我學極都咁屎啦(我指靈修),可能因為我癈話太多。。。
8。佢地一早就認識咩係人生,咩係真我,咩係永恆,真係好勁,即係個個都已經開悟哂。。。?

另外佢裡面提到四個point我覺得值得响呢度highlight出嚟同大家分享。
第一,通過任何考驗的唯一方法,就是面對考驗,這是無可避免的。
第二,靜坐係必要嘅,因為只有倚賴靜坐,我地先可以聽到大地/上天,比我地嘅指示,或者對我地祈禱嘅回應。
第三,我地都市人實在太過傻,整日都為左身外物而活,搞到壓力大到病。佢地雖然窮,但係就日日都生活得快快樂樂,因為活著嘅目的,根本就唔係為左錢。。。
Last,佢提到有d都市人,比左一d BB食物比一班土著,搞到果班土著媽媽奶水越來越少,到最後仲停埋奶添,差d搞到果班BB命仔都無埋。呢件事亦令到我諗起我地成日都講嘅,慈悲與同情,所以就算係幫,都要幫得其所,如果唔係好易幫人變左害人。因為每個人都有佢,作為生存嘅課題。咁樣搞到幫人越嚟越難,或者咁講,係要好小心,真係要諗清楚究竟幾時先可以,或者要出手幫人呢?

最後我想講嘅就係,如果佢邀請我去嘅話,我一定會死,而佢地全族人一樣都會死光光,你一定唔會估到,原來竟然係因為我無乳溝。哈哈。。。睇完你自然會明白點解架喇。。。

3 則留言:

匿名 說...

你最後的point,我相信係係西人女仔先唔洗死,亞洲女仔興纖體美,仲點溝呀..哈哈

冒險家 說...

哈哈.咁又唔係喎,好似咪神啊,劉/陳打玲啊,豬皮啊果d咪咩事都無囉...

好似話有hollywood嘅人搵過人傾想出一套電影喎,唔知傾唔傾得成呢,真係諗起都想睇啊.哈哈...

匿名 說...

呵呵...要拍呢套電影就真係省回很多服裝費....佈景費都唔洗..全天然...