星期六, 3月 01, 2008

我的能量書

好快咁又睇完左沈嶸果本"我的能量書",資料都有唔少,都係唔係太啱我睇,所以後半部我都飛住嚟睇。

佢入面有講咩叫制約數(即係你嘅出生日子再加月份),同生命靈數唔同嘅地方係,制約數字會影響到人的思考指令同處事態度,詳細可以睇佢本書。

另外佢都有講同人發生性關係,會間接產生共業,呢樣嘢之前alan都有講過。不過佢比較詳細,亦有教破解方法。我唔係鼓勵one night stand啊,不過都幾特別,其實都可以,當你同其他人嘅氣場,黐埋一齊嘅時候,用嚟分返開佢。幾時會黐埋?就係當你幫人做healing又唔記得cut返個關係嘅時候囉。

方法就係:-
1。選一個早上,開哂所有窗,等空氣流通。
2。準備一個圓柱形藍色蠟燭同線香(唔係用嚟拜神果d)。
3。開哂所有燈,揀一度清靜嘅地方,席地而坐。
4。將蠟燭同線香响面前點著,觀想某人走遠嘅畫面。
5。口中默念著:[我祝福某某某,並請某某某離開我嘅身體]。
6。一路念到個心感覺平靜為止。
7。起身將蠟燭移至桌上持續燃燒。
8。將燃燒嘅線香繞行身體四周,清除沾附的能量。

Thats it.

Last一樣我想講嘅就係命運,作者其實都識紫微斗數,佢話人嘅命格各有好壞,但係無一個人會全部都好嘅,好似有錢人咁,佢地嘅婚姻運多數都唔係太好。呢樣嘢我都信,個天係好公平嘅,唔會有人科科一百分。而且,一個人嘅命運骨架係無辦法改變,但係如果你可以了解你嘅命盤,咁就可以針對你嘅壞星(多數係你性格上面嘅弱點),如果改善到自己嘅弱點,自然可以創造命運,因為性格決定命運,呢句我都幾同意。

而呢一本書有一個我估唔到亦不明所以嘅特點,就係裡面好多作者嘅生活照,大概每五頁一張左右啦,真係諗極都唔明點解?係一個賣點?我又唔係好覺,因為佢又未至於話好sharp。。。定係想令到本書嘅厚度大大增架呢???

我個人就只係有一個感覺,就係唔"環保"。。。

沒有留言: