星期六, 3月 08, 2008

藉口

我前晚幫我老婆做 healing ,我幫佢貓爪嘅時候,幾實在.而我掃佢個氣場,就發覺佢係外圍氣場比較需要,所以我主力係幫佢做外圍氣場.我做完之後,佢就話好放鬆,好想訓,問我點解...其實我真係唔識解,不過就同佢講,好多人都會咁,好似外母都係啦,而且可能你訓得唔好,係需要訓多d,所以比我做完咪好想訓囉.我聽過最過癮嘅形容係”你d咩邪功嚟架? 點解次次幫我做完都咁眼訓嘅...”.Anyway,佢其實都唔完全信,仲話坐左咁耐,梗係想訓啦,不過佢自己後來都講:”又唔係喎,好多時坐响度好耐都唔會想訓到咁架喎”,我一路幫佢做,佢仲問我:”你係咪做梗架,咁遠都得?一唔係就停左响度,郁都唔郁咁,係唔係响度吞pop...”.其實我見佢咁辛苦,咪幫佢做哂咁多層嘅小周天囉,梗係郁都唔郁啦...不過唔緊要,最緊要係幫到手,我信有咪得囉.其實佢唔信都唔怪得佢,就連我自己有時都信心不足,又點可以怪人呢...

再者, 一路以嚟,師兄其實都不斷重複,level 1同level 2學嘅嘢好重要.當時其實唔係太明白點解,仲要比藉口自己,話”始終都未上過高level,又點會體驗到呢?”上完level 3之後無耐,開始有少少同意.事原係我上次sit-in level 1,師兄都話我底輪好塞,要多d清,當時就覺得師兄好勁.後來先發覺,原來其實自己都應該要識,唔係要贊人勁,反而要問自己點解學唔識...當然,師兄亦真係好勁,不過只係有d基本嘢我地應該係要識.

之後嘅日子,竟然仲有少少懶添.淨係一個星期幫自己清三次,仲係只用七輪經脈嚟清,貪佢夠快吖嗎.但係一路以嚟,都係無咩進展,所以之前先至話,開始無咩信心.

前晚同師兄再三double check,先知原來自己真係好懶.其實應該晚晚幫自己清,七輪經脈當然要做啦,但係最好都要加埋貓爪,集中底輪同塞得勁嘅地方.於是的起心肝,先玩七輪經脈清,之後就掃下自己氣場,其實都係信心唔大.不過竟然比我有發現.發現原來自己下三輪個氣場真係好實,特別係底輪添.知道左就梗係要做嘢啦,試吓用貓爪係咁爪,由喉輪開始落,每個輪位起碼爪三幾分鐘,塞嘅就做耐d.做完其實都無話有咩感覺,不過做完meditation就發覺.第一,個人易左靜落嚟.第二,一路meditate,一路覺得個身慢慢放鬆, d骨係咁咯咯聲 .第三,meditate之後,隻腳竟然有鬆左嘅感覺添,好正.

其實,掃氣場啊,貓爪咁,都係level 2已然學左.以前自己唔做,係因為成日覺得無feel,搞到都唔知點做好,好似老鼠拉龜咁,失去哂信心.於是就當然係將學左嘅嘢,放埋一邊就當學唔識,仲要比個藉口話自己唔識,好似理所當然咁...經過前晚之後,就發現唔識先要練多d.好似尋晚咁,開始掃到自己個氣場,邊度實,邊度鬆.貓爪仲勁,開頭同老婆做已經覺得爪到少少嘢,後來同自己爪,越爪越實在,爪到太陽輪開始,一路到底輪都好實在咁爪到 d 嘢出嚟添,果種滿足感,真係好難形容.

經過前晚,又好似有少少進步,比到多dd信心自己,再加倍努力,希望早日學有所成,真係可以幫到親朋戚友啦.

沒有留言: