星期三, 3月 19, 2008

夢-追

尋晚又發左個怪夢,夢入面比人係咁追,我就係咁走.因為係山崖邊,所以唔係走直線,而且個山崖邊係用書做成嘅...所以我嘅逃亡路線,就被迫跟住d書走,其實都好簡單吓,就係一條45%嘅九牙形.到最後都走甩左.但係轉個頭,就無啦啦好以去左餐廳同人食飯,同邊個/食咩嘢就唔係好記得,只係記得頭頂上面嘅燈個形狀都幾得意,好似係兩個正方形一左一右黏到實咁,仲要响個夢入面我係咁望到佢實一實.轉個頭,我又好似被人追過,咁我梗係閃埋一邊啦,閃左去邊就唔係好記得,總知就無人見到人,但係我又見到佢地嘅地方,好似係枱底之類嘅地方.之後d人就响我前面,係咁走嚟走去都搵唔到我,但係我腦入面就係咁諗住條山崖嘅形狀...

之後就醒左,醒左之後諗返上次發夢有人教書果時嘅形狀好似...

沒有留言: