星期一, 3月 17, 2008

召喚天使

呢本書嘅內容都算得上幾豐富,有好多我估都估唔到會响呢本書睇到嘅content。Anyway,呢本書主打係教你點樣召喚天使同祈禱,去達成你唔同嘅需要,好似:-

大天使拉斐爾(Archangel Raphael)- 原來係最高治療師,即係好勁。
大天使加百列(Archangel Gabrielle)- 原來係幫忙溝通同藝術。
大天使麥可(Archangel Michael)- 原來係幫忙保護。

原來你可以祈禱請求神响你間屋嘅各個角落,都請一位天使駐守,整晚守護住你屋企,今年七月要試吓得唔得先。
佢亦有介紹水晶嘅功用,好似:-
透明水晶- 試著佩帶透明水晶的項鍊,或者將一個透明水晶舉到天眼處,你會有類似寒顫的感覺,或是感到氣壓的改變,這意謂著水晶正將天使的能量導向你。
粉晶- 開心輪,心輪愈打得開,就愈能敞開接受神聖之愛。
舒俱徠- 能引動高層次愛的美好感覺。作者發現它與大天使麥可的能量非常和諧共振。而且舒俱徠石對於敞開喉輪是好effective,如此你可以更清楚與更有力量的溝通。
青金石- 有助於喚醒靈視或看非物質世界與更高的次元。
當然仲有介紹其他水晶的功用,不過我又唔係copycat,有興趣就去lib記借或者買本嚟睇啦。。。

裡面提到,只要我地提出,天使一定會幫忙,因為天使們係慈悲嘅化身,佢地唔會因為我地做過咩壞事,而拒絕幫忙任何一個人。但係如果無我地嘅請求,佢亦唔會出身幫助,除非大限未到,而你又身處險景。而最好嘅一樣嘢,就係我地可以為他人祈禱,希望得到天使嘅幫忙,而天使亦樂於幫忙。原來一九八零至一九九零年出世嘅孩子,好可能係light kids,佢地有高度靈通,有堅強的意志,高度的想像力,勁。佢亦提到光之小孩會在二零一二成年,去迎接呢個新和平時代。佢地可以活到幾千歲。

原來我地個個都可以學會觸物心靈占卜,就係用唔常用嘅手(左手?)去接觸人地嘅物品,然後閉上眼睛,做幾次深呼吸,將意念放在與你的守護天使以及另一個人嘅守護天使交談。問這些天使任何問題,好似:[關於呢個人,你想我知道d咩?]或者[你希望我傳遞給呢個人咩訉息?]亦可以係特定嘅問題。然後再做一個深呼吸,注意任何來到身上嘅印象:可能是感覺,腦中嘅圖像,想法或者係字。咁樣,你就可以由人地嘅守護天使,接收影像與訉息。佢仲話好多人練習兩次就成功,搞到我都好想試吓喎。。。

本書仲有好多其他concept,好似七輪,law of attraction,食物嘅選擇,我地原來可以用祈禱去預測自己嘅壽命,不過我諗我識都唔會做,太大壓力喇。。。而我地亦可以通過祈禱去療癒前世帶落嚟嘅問題,即係past life healing。佢仲提到原來真係有亞特蘭提斯,而佢地真係有高度文明,不過因為佢地濫用嘅呢d力量,所以招至自己國土毁滅。而我地其實可以每晚都要求天使進入我地嘅夢,响夢裡面幫我地療癒我地嘅病,又可以睇吓佢地有d咩信息想比我地,仲可以要求天使們入我地嘅夢教我地靈修添。而夢境裡面係四維世界,所以我地有好多時都會覺得夢境好古怪,因為我地生活响三維世界嘅人,根本唔了解四維世界係點。。。而我地成日唔記得夢境,原來係因為我地嘅無意識心智未ready。。。但係我地記唔記得夢境都唔緊要,因為你醒來會感覺到在睡覺時,你己做了許多淨化的工作,整體上言對你有強烈的療癒效果。

最特別嘅兩樣嘢:-
第一,就係佢講嘅karma,佢話原來係信念系統,即係話如果我地可以跳出呢個信念,咁咪唔駛理咩kar唔karma囉?(講吓啫。。。)
第二,佢竟然有講咩係當下,佢嘅版本係:-
過去這過概念,是根據線性時間的信念。我地知道時間,實際上是同是並行的,而非線性。即係話,每件你曾經驗過的事,與將來會經驗到的,都發生在現在-當下這個片刻。這是因為沒有其他的時間,只有現在。在地球上的人類創造出過去,現在與未來,作為衡量他們成長與成就的一種方式。靈性的真相是,我們都己經是自身所能想像要成為的圓滿成就。我們已經回家,在各方面都是完美的,因些我們與神合一。唯一的[道路]或[目標],如果有的話,那就是了悟我們己得到任何所想要的一切,當我個了悟這個事實時,我們便經驗到它。

咁咪即係我地個個其實都已經開悟?只要我地信就可以達到開悟嘅境界?

成日都聽人講light worker,唔睇唔知原來light worker係感到非得幫助別人不可的人,尤其是以靈性的方式助人,唔知我算唔算呢?佢仲話我聽,原來阿卡西紀錄(Akashic Records)是死後生命的圖書館,記錄了曾經發生在一個人身上的所有事情。如果你有能力睇到,咁會對past life healing有超勁大嘅幫助。

而除左地球之外,原來真係仲有第二d星球,有生物(外星人?)存在。不過竟然地球係出名變化難測,攻擊性/暴力同悲觀嘅程度都係頗高。佢仲教我地點分一個人係唔係由外星人轉世,簡單講就係隻眼似個n字,當然仲有其他方法可以分啦。除左外星人,佢仲教我地點睇天使,精靈轉世添。有樣嘢我係聽都未聽過,就係靈魂替換者,原來有d人好相自殺,果d靈魂其實就係靈魂出走者。靈魂替換者一般都係有高度進化嘅靈性,以光的工作為生命目的。佢地會响靈魂出走者死之前同佢傾,如果佢地同意,靈魂出走者嘅身體就會出現改變生命嘅事件,可以係病,可以係有生命危險嘅意外,之後當然就會無啦啦好返啦。就响呢個時候,佢地嘅靈魂其實已經交換左。當然交換完d記憶仲會留底,只係性格會慢慢改變。

如果你都好似我咁,想知自己係唔係天使轉世,可以訓前唸呢句嘢:[請給予我一個夢,當中含有關於我的來源的清楚訉息,並在我醒來時,可以輕易記起。]。佢仲教我地可以寫低呢句嘢响一張紙上面,放果張紙落我地枕頭下面,當我地嘅潛意識在情緒上準備好嘅時候,就會有清晰嘅夢。等我今晚唸呢句睇吓見到d咩先。。。

靜係天使no就已經值得我地睇呢本書啦,天使no係天使比我地嘅信息,佢當然係教我地點樣解讀呢d no啦。最後,佢教我地原諒嘅好處,原來舊有嘅憤怒/恐懼同憎恨係死沈沈嘅重量,只會拖慢我地嘅腳步,而且會耗盡我地嘅活力添。。。佢仲教我地可以寫低一張清單,上面當然係我地原原諒嘅人名。(嘩,我唔知個list要寫幾多張紙先得喎。。。)然後當然係同每一個清單上面嘅人名say sorry啦,仲要諗住佢個樣講:[我原諒你,而且我釋放你。我唔保留任何的不原諒。我對你完全原諒。我自由,而且你也自由。]。之後每一晚(放心,唔係做同一張清單),只係回顧果日有咩人你要去原諒,訓之前就原諒佢咁。真係得???佢仲有教第二招,不過真係睇唔明。。。

總括嚟講,我有時間一定會睇多一次,因為都幾好睇,佢入面仲有好多concept我都未可以完全明白,又或者唔係好識點present出嚟,所以都無寫出嚟。Anyway,我會recommend任何人睇呢本書,絕對唔會浪費你嘅時間。

3 則留言:

匿名 說...

我見你好熟識new age o既o野...因為我係li方面係新手,有好多o野想知,但係又無從入手,所以想同你做個朋友=)我msn係dededevilvil@hotmail.com
thx

rebecca 說...

very helpful~!! thank you so much ~~ i wanna buy this book ^^

匿名 說...

無意中搵到你個blog,睇到呢篇野~
本書我都有睇,,覺得你寫得好得意~~~~
呢本書就係好正~~~~~