星期六, 3月 01, 2008

渚渟 vs 鶴雅

尋晚同個friend傾開北海道嘅溫泉酒店,佢話阿寒湖嘅鶴雅好正,基本上我都同意,但係我就話我鍾意函館嘅渚渟多d。其實真係各有千秋,我嘅statement只不過係想作為一個開端,可惜啱啱地鐵到站,不能再作補充,唯有响呢個blog入面再作詳細嘅補充。

無錯,如果單單睇店房間以至大堂嘅裝修,食物嘅美味程度,服務員嘅水準,都係阿寒湖比較好。

好似房間咁,鶴雅真係又大又靚。淨係個玄關都有渚渟間房一半咁大,另外仲有一個聽,聽入面仲有一張我成個人訓落去之後仲有位淨嘅sofa添。淨係個睡房亦比東京好多酒店嘅成個房間仲要大 ,佢嘅single bed仲大張過東京好多哂店嘅double bed。仲未計佢沖涼有一間房,開大小二便嘅又有另一間房,連化妝梳洗都分開另一間房添,真係大到無人有。最正嘅就係房間入面仲有免費嘅阿寒湖水提供,d水真係甜到唔識講,唔飲過唔會知咩叫清甜。大堂亦係超靚,一入到去就成個人都精神爽利,有一種好Grand嘅感覺。早餐同晚餐都係buffet,款式多到震,仲要係樣樣都咁好食添,我真係未試過响日本酒店食得咁滿足。服務員嘅水準簡直一流,又識講英文,佢地仲要响餐聽特別安排一個中國人嚟serve我地添,他鄉遇故知,真係唔同風味。當然個服務員仲好詳細咁介紹d食物,我地臨離間餐廳佢仲跑出嚟送我地走添,呢d服務真係邊度都搵唔到。但係對我嚟講,最遺憾嘅地方就係我miss左佢地個selling point。。。就係佢地個超正露天溫泉。。。。詳細可以去我個第七日遊記睇吓,而且佢地個溫泉真係好。。。涷,唔通有人好似師兄咁响做溫泉度做healing???唔會呱。。。Anyway,間酒店大至上係咁。但係附近就真係無咩活動囉,我係指阿寒湖果區比較少活動嘅地方,只可以行一條好短嘅街,或者坐吓船咁,之後就無其他嘢玩喇。。。

相反,渚渟雖然間房細好多,但係個溫泉真係好夠熱,而食物方面亦幾唔錯,當然唔係講個buffet,而係講包左果個懷石料理。服務我就覺得佢地比較熱誠,有個上左年紀嘅經理,我估佢嘅英文係全間酒店最好嘅,起碼我地溝通一d問題都無。每一次見到佢,佢都會主動過嚟問我地有無雖要幫手嘅地方,亦會好主動咁介紹唔同嘅景點,仲會好比心機咁教我地點去添,真係無得頂,淨係呢樣已經攞滿分。而且函館真係比較多觀光嘅景點,所以我比較鍾意呢個地方。我就係因為上面嘅原因,所以比較鍾意渚渟喇。

不過可能响阿寒湖過多兩日會有唔同嘅諗法都未定,因為阿寒湖都幾近釗路,去龍上町啊,上湧別町啊咁都唔係太遠,亦可以過去道東其他地方咁,不過一切都要等我真正去過先知。所以話配套都幾緊要架,其實有一樣嘢,就係由始至終,個服務員都無埋過嚟介紹景點,可能我就係因為呢樣嘢而唔高興都未定。。。講開又講,鶴雅嘅服務員雖然係pro d,但係就比較冷,即係cool,或者可以講無咁平易近人囉。。。而且佢地嘅客路都係比較。。。年紀大,我望埋去都應該我地係最後生果批,個個客望埋去無五十都有四十幾。。。搞到我地有少少好似格格不入咁。。。亦可能因為咁,佢地先會咁cool。。。

沒有留言: