星期二, 3月 18, 2008

夢-雷雨

尋晚無啦啦發左個好怪嘅夢,夢入面我個樣變成我啱啱尋日見過嘅一個friend個樣...之後仲奇,發夢我女朋友係好想同我結婚,不過唔記得邊度得知我同佢其實係”兄妹”...(雷雨?)不過就無血緣關係,詳情真係唔記得...於是我(/定係佢呢?)就係咁問人咁嘅case得唔得???當然係唔得啦,不過好得意,全個夢入面,我都係咁避開佢,好似唔係咁鍾意佢咁(其實感覺係完全唔鍾意)...而佢嘅家人就唔比佢搵我,但係佢又偏偏好鍾意我,千方百計咁避開屋企人嘅耳目嚟搵我.

而最奇嘅地方,就係我夢裡面嘅女朋友,竟然係佢現實生活嘅女朋友...唔通...比我知道左d秘密咁勁???但係我訓之前,學人玩召喚天使,同過天使祈禱,希望佢入我個夢幫我做healing...但係就發左個咁九唔搭八嘅夢...

沒有留言: