星期日, 3月 02, 2008

讓沉默說法

睇完趙來發本讓沉默說法,真係覺得呢個世界上面,原來有好多人都唔簡單,佢識見之廣,我真係望塵莫及,唯有努力學習。

呢本書主要係介紹唔同嘅印度靈性老師嘅教誨,從而達到開悟,可惜,內容似易實難,真係唔太明白。當然亦好難寫出任何精粹,只可以重點介紹。關於問悟,個人感覺,開悟同佛家嘅教誨有少少相似/關係,好似我非我咁,同佛家講嘅好似。

不過佢帶出一點,就係開悟唔係靠跟任何一個宗教,因為宗教只係法,亦即係開悟嘅途徑,理論上你可以跟隨唔同嘅宗教得到開悟,但係開悟就係開悟。

除左大量關於開悟(其實我都未係好明咩叫開悟)嘅教誨,仲有唔少介紹偉大靈性老師嘅文章,包括Papaji,Sri Ramana Maharshi,Osho,Nisargadatta。最估唔到嘅,就係連大魔頭麻原彰晃都有介紹。不過佢對Osho嘅評價都幾負面多,當然我唔係好知Osho嘅為人以及事跡,所以不以至評。

因為書入面都有唔少偉大靈性老師嘅教誨,而且佢介紹嘅(差不多)所有靈性老師都已經不在人世。如果我嘅理解無錯,我覺得唔係太似一本Guru Shopping Guide,返而以係Introductin to New Hinduism/Guru。

最後有一點問一提嘅就係唔知點解,果兩個靈性老師Sri同Papji都係死於cancer,理上上佢已經開悟,無理由會生cancer架?因為cancer嘅主因多數都係同情緒有關架。。。

沒有留言: