星期一, 3月 17, 2008

大日如來

啱啱尋晚上完大日如來,果真好勁,而且用處都幾多。真係不枉我千辛萬苦咁,將屋企嘅schedule從新安排好嚟上呢個course,不過真係辛苦哂我外母就真,搞到佢今個weekend連假都無得放。。。

講返呢個大日如來course,就連一貫做attunement無feel嘅我,今次一做attunement都好勁有feel,不過主要係得一個字,就係個"痛"字。。。

開始做attunement嘅時候,我個人有少少比人拉起身嘅感覺,不過唔係好強,只係耐唔耐有人拉一吓咁。之後就好熱,隻手都幾重,不過呢d都唔算係咩feel。講到最勁嘅feel都係"痛",好實在咁痛。唔知點解,做左attunement無幾耐,個心輪就開始好似比嘢"吉"住咁,越嚟越痛。。。睇返其他師兄都有痛嘅感覺,不過就無我咁痛,而且佢地痛嘅地方當然都唔同我,佢地多數之前都有痛開,唔似得我,不嬲都無咩事,而係突然之間痛。。。唔怪得師姐話我呼吸好沉重啦,因為真係幾痛架。。。

其實之前都試過一次心輪痛,不過無今次咁痛,亦無今次痛咁耐。後來大師仲醒我,提我執執d嘢添。至於內容就唔好响呢度講喇。。。最可惜都係唔可以幫人做,如果唔係,呢個咒音真係超有用。

我今晚自己响屋企唸左七編,之後個心輪都有少少比嘢壓住嘅感覺,好彩無痛啫。。。

沒有留言: