星期一, 3月 24, 2008

印加能量療法

其實睇完呢本印加能量療法都有一個多星期,遲遲都唔寫讀後感嘅原因,就真係唔知點寫。講內容,佢都算係幾豐富,而且本書嘅內容都算係幾吸引,但係。。。。真係唔知點形容,癈話少講,睇完我嘅書評有興趣不妨去借嚟睇吓啦,絕對唔會話點樣浪費你嘅寶貴時間。

Highlight:-



  1. 佢同細胞記憶講嘅嘢有少少似,佢話原來我地前世帶落嚟嘅問題,會好似bar code咁,印左响我地嘅氣場上面,而到差唔多要發出嚟嘅時候,就會好實在咁,轉化左响我地氣場入面,成為一股負能量,影響到我地嘅身體。用bar code嚟比喻,當然只係想用一個,我地比較易明嘅事物嚟做比喻啦。

  2. 通過光啟療法,我地可以將我地氣場上面唔好嘅能量,轉化,從而將响氣場上面影響到我地嘅能量同印記清除。

  3. 印加文明同澳洲文明一樣,受到外來嘅人同文明所趕盡殺絕,現今原住民只一息尚存,文化與藝術都已經式微。

  4. 印加人眼中嘅死亡過程同西藏生死書所講嘅好相似。

  5. 印加人心目中,一般人死後就會回歸自然,無話有天堂同地獄之分。而得道者(巫師)就可以上第五層世界,一般靈魂就會去第四層世界。

  6. 原來印加嘅巫師係有靈體保護,以免治療時受病氣所傷。

  7. 治療嘅時候,我地係向無限(最高)攞能量。

  8. 佢講到外國人,因為一般都無好好咁,幫死者進行應有嘅超度,所以好多外國人,身邊都有唔少嘅靈體跟住,因為果d靈體未能夠意識到自己已經死左。。。




書裡面仲有詳細講解好多其他嘢,好似:-



  • 咩係輪位,同埋點樣清洗我地嘅輪位。我唔用七輪係因為佢地係教我地九輪,頭七個同我學到嘅差唔多,不過第八個就唔係好同。

  • 氣場有邊四個,佢地上面記載左d咩,呢樣就同我所學嘅一樣。

  • 練習睇氣場。。。

  • 追蹤自己嘅past life,同我地學嘅基本上係一樣。而同一個練習,仲可以用嚟睇自己嘅未來,不過未來嘅事,我都係prefer保持神秘感多d。。。

  • 開啟神聖空間,咁樣做healing嘅時候,healer同病人都有足夠嘅保護。

  • 幫將死嘅人,進行死亡最後嘅儀式,我亦覺得就算你睇得明,都唔好亂咁幫人做,如果相信呢種方法,最好都係正正經經去學,唔好半桶水就去幫人做。。。

  • 原來印加人都幾new age架喎,佢地都話人類己經消失,取而代之嘅就係一種新嘅人類-發光人。。。而咁啱赫必和馬雅族都有差唔多嘅預言。。。仲要同我啱啱睇完嘅召喚天使講嘅差唔多係一樣添。。。

  • 最勁嘅都係清除負能量,包括闖入嘅靈體,我就覺得你睇完一定唔會識,就算識都唔好亂咁試。。。裡面提到一件事,我覺得好有意思。佢叫我地唔好對闖入嘅靈體懷恨在心,因為佢地attach入我地嘅身體,其實一定係有原因。有機會係因為受到我地自己嘅召喚,又有可能係比我地嘅功課,等我地更了解自己嘅問題。而佢入到我地嘅身體,其實都唔會好受,反而我地要原諒,甚至多謝佢。咁啱今晚我上level 2,又同同學講到相似嘅事情,結論亦好相似。。。



最後我都係果句,如果真係對印加能量有興趣嘅話,真係上去佢個網站,睇吓有無辦法正正式式咁去學啦。

沒有留言: