星期六, 3月 22, 2008

大日如來真係好勁架

尋晚終於都完成左第一個大日如來滅罪真言cycle,頭幾日講真都係背梗真言,所以無咩feel都係正常。到左春分正日,meditation竟然見到好多嘢轉,同做完啱啱attunement果陣一樣,今次仲見到有一個人同我揮手添,仲以為搞掂左添。。。點知到左尋晚last一日,唸左三編就見到一個武士用腳踏住一個女人嘅頭,仲要係古裝嘅樣,比佢突然出現嚇一嚇,搞到我之後都唸得唔係咁好,meditation就更係咩都無啦,唔通我前世係果個日本武士?定係見到呢件事呢。。。。所以有時第一因嘅嘢,真係唔係話少嘢。。。

講真,自從開始左唸真言之後,個人又真係有少少進步,等我set定哂calendar去remind我自己嚟梗唸真言嘅schedule先。。。

Side issue,尋日老婆"咬"柴,同佢搵左一個跌打師父睇。睇佢嘅時候都覺得佢有少少料到,因為佢一睇都知我老婆邊樹整親,其實要知話難唔難,話易又唔係咁易。因為我就唔係覺得我老婆腫得咁勁啫,佢亦無攞哂兩隻腳嚟對。。。Anyway,今日睇完佢就真係覺得佢好勁。第一,佢竟然講得出我同老婆都係"拉"仔女,雖然唔知佢係唔係斷估!佢就講左個理論出嚟,不過我就唔係咁agree。。。第二,佢竟然一望就知我訓得唔好。第三,佢一望仲知我個人太緊張,叫我放鬆d咁話喎,佢仲要話我係勁緊張果隻添。勁!!!其實呢兩日,我都只係係咁2同佢吹左一陣水,夾埋都唔夠二十分鐘,佢就可以知道咁多嘢,而佢仲要唔係由我講嘢方面睇得出。。。不過佢唔講我都估到少少,就係一望我地嘅體形,其實唔多唔少都會比到d資料人地,好似我而家睇梗一本書都係咁講,等我快d睇完睇吓可唔可以同大家分享吓先。

其實佢都有話我聽佢點知,佢亦教左我點睇,但係我都學唔識,因為真係唔易,無返咁上下嘅練習都唔得。但係佢都同我地講,其實都幾無奈,雖然佢識得點睇,有時見啱傾都會多口講多兩句,但係特別係情緒嘅嘢,佢真係唔係點幫到手。我本人都極之同感,所以而家先咁努力睇咁多書,希望可以幫到自己又幫到人,因為情緒嘅嘢,現今嘅醫學真係唔係咁幫到手,所以先會有需要靈修同alternate complimentary medical啫,希望我可以盡快學有所成啦。。。

沒有留言: