星期六, 3月 08, 2008

中醫collection

一路以嚟,我都係信中醫多過西醫好多,主要係唔完全認同西醫嘅方向,當然係唔認同多過認同啦。唔認同佢地嘅頭痛醫頭,腳痛醫腳。唔認同佢地嘅治標唔治本。唔認同佢地嘅病症分類。唔認同佢地嘅殺傷性療法。只係認同佢地响檢驗上面嘅精神,但係仲係覺得有好大好大嘅改善空間。

中醫方面,當然我個人係非常之咁相信。佢嘅理論,博大精深。治病求於本嘅精神,更加係做人做事原本就應該有嘅精神。佢地對身體嘅分析,更加係後人/西方到現今都仲未追得到地方。例如,中醫嘅心,並唔係單單一個心臟,而係一個系統,所以中國人成日話咩心想事成/心知肚明,而呢樣嘢鬼佬只會笑話"心唔會識想架",佢地笑係因為佢地都唔明咩先至係中國人講嘅心。又例如好簡單嘅一個便秘,西醫一定幫人瀉就算,但係中醫就會幫你搵出原因,便秘除左可以瀉之外,其實仲可以用補氣嘅方法,而究竟係補定瀉就要視乎病因。更唔好講我地成日見嘅咳,原來中醫嘅咳有N種原因,佢嘅理論係每一個臟腑都會搞到你咳,要醫就要先睇吓到底係邊個臟腑出事,之後仲要睇果個臟腑究竟係出左咩事先可以醫到。就算搵到哂咩原因,亦都再要細分究竟係點醫。因為中醫都有好多唔同嘅派別,有d派別係主將用瀉/下,有d就主將用補。就算補都有分溫補,定唔知點補(我真係唔知,哈哈)。再難d講,就算同一樣補法,响唔同嘅地方或者唔同嘅季節,响用藥嘅份量,甚至用藥嘅組合,都會有少少唔同。真係好難一概而論,一定要倚靠經驗。你問我/或者好多現任嘅中醫,佢地都好難答得出,到底有幾多唔同嘅派別。

呢個亦都係點解好多人話中醫唔得嘅原因,因為中醫辨症之難,真係唔係講笑。其實好易會辨錯症,就算辨症無錯,都會因為各人體質唔同,而用錯方向。我所指嘅錯,其實唔係話用錯藥果d,而係用左一d無咁有效嘅方法,以至影響到醫療嘅成效,亦即所謂嘅同個中醫夾定係唔夾。

我個人都試過唔少嘅中醫,當中有一至兩位我都覺得幾勁,想响呢度同大家介紹吓:-

羅輝
診金$60,响天后流離街。
佢最出名就係醫cancer,好多楂benz,甚至見過楂rolls嘅嚟搵佢睇。你問佢佢就會話你聽佢嘅威水嘢,好似話以前有個出名嘅風水命理大師,本來西醫話佢得返幾個月命,點知經佢手,當然係幾年都唔死得啦。

尤方圃 
診金$60
佢除左係用藥粉(which我真係覺得好方便)之外,仲識針灸。唔講你唔知,用針灸醫感冒真係好effective架,針完之後,個頭果d症狀差不多馬上消失。佢醫婦女PMS嘅病亦真係幾得架添。另外佢亦會幫人做三伏天,香港我個人就唔係識好多地方有得做(浸會有得做,不過一定唔係咩professor幫你做,有個friend做完個comment唔係咁好)。想知三伏天係咩?上google或者yahoo search,大把資料比你睇,簡單d講就係用全年最熱嘅三日,幫你處理一d好難搞嘅病。有一樣嘢要知嘅,就係想做三伏天要早少少make appointment,因為真係幾full,而且三伏天果幾日,尤醫師一般都係比較忙,如果想搵佢睇病(唔係做三伏天),可能就要打個電話問吓佢仲睇唔睇症先得。

另外,我亦不斷响唔同嘅朋友,得到唔少有名亦佢地試過幾work嘅中醫,想响呢度向大家分享一吓:-

馬漢洲 
佢收$100診金,執藥就在樓下
只睇星期一至五,四時至七時,三點半至四點要去登記先
好多人去睇,好勁!有個鼻咽癌嘅friend去睇,佢話佢識個人仲嚴重過佢,不過睇完三次都開始有信心唔去做化療,亦見唔少有cancer嘅病人比佢醫好返嚟多謝佢。我個friend極力推薦,因為馬醫師就連過度活躍症嘅小朋友都醫得好,呢樣嘢無論對中西醫嚟講都係一個挑戰。醫得方面亦絕對無問題,見過有個人去睇吓點解訓得唔好,佢把完脈就覺得無理由,因為從脈象上去睇,點都唔會訓得唔好,於是馬醫師就問吓個病人睡房嘅環境,竟然佢連風水都識,仲要幫個病人執完之後連診金都無收到。以前佢仲教埋氣功添,不過見太多病人無恆心,搞到佢心都灰哂,所以而家佢都無再繼續教。

秦鴻教授
有兩個診所,最好打過電話去先
彎仔31885588
油麻地23846242
好似話135响油麻地,246响彎仔
聽講有個case係,佢用針灸成功令到一個唔識行嘅人行得返。

鄭啟明
裕民大廈九樓c,北京國際針灸診所, 2790 4282
診症時間:星期一至五 (09:00~13:00,14:00~18:00)
       星期六 (13:00~17:00)
       星期日 (13:00~16:00)
聽講話佢醫好左鄭海泉,仲成日去外國嘅seminar講嘢添。佢亦有開氣功同針灸班,價錢都唔係貴,不過我學左reiki就唔駛啦,哈哈。


希望以上嘅資料,可以幫到大家。如果有咩錯或補充,請email我或留comment啦。

2 則留言:

匿名 說...

Can u give me 馬漢洲's contact?

冒險家 說...

承德堂
註冊中醫馬漢州
香港九龍佐敦道15號華豐大廈13樓G座 (商務書局樓上, MTR B1 exit)
星期一至五 下午四時至七時 (請於六時半前到診所)
2770 5100