星期一, 6月 23, 2008

MBS後感

剛剛上完MBS一個星期左右,之前channel太多energy搞到自己周身好攰嘅問題好似無左,可能自己開始適應左?而家我多數healing都係用MBS幫人做頭,因為一來人地多數都有feel,二來連我自己塊面都覺得郁郁地,亦即係幫人sure亦幫到自己,最緊要係好多人個頭都需要MBS多過個身,仲要做頭只係做身嘅一半時間。。。呢樣我知其實係我偷懶啫,但係用一半時間做頭就已經有feel過用兩倍時間做身,而我而家真係好需要攞返多d信心,多d人嘅feedback絕對有幫助,如果幫人做完佢無feel,佢又點比feedback我呢???講真,如果佢個身體有事,我用reiki都幫到佢,只不過耐d又慢d仲要攰d咁啫,而個effect亦當然無用MBS咁好。但係幫人做頭我就真係覺得,就算點用reiki做healing,都真係好難做到MBS一半嘅效果,當然係話以我而家所知嘅方法同功力咁計啦。


自從用MBS做頭之後,個人真係好似好feel左少少,有時搭地鐵都feel到d經胳好似收到人地個問題咁,有少少比人壓住嘅感覺,不過真係唔太sure,因為多數人唔係脾就係胃經,真係?又可能其他經胳我自己都未太sure位置响邊?定係我嘅其他經都唔太通?定係我只係feel到人地嘅體溫,所以一定唔係脾就係胃,因為係我最前面嘅經胳?


最奇怪嘅都係早幾晚,阿仔係咁揰自己個頭仔玩,我竟然覺得自己個痛都無啦啦痛起嚟。。。我都唔太肯定係feel到?定比佢影響到?定係我自己channel太多energy block死响個頭度?但係又咁啱佢揰完一輪我先痛喎。


怪事仲接二連三嚟添,之後我無啦啦個後腦又痛,問我老婆,佢就話佢都有少少頭重重咁,不過就唔太覺得頭痛。問佢嘅原因,其實係我同佢响房用電腦用左一陣,所以我先估會唔會係比佢影響到。於是我就馬上行動,幫佢用reiki做healing,起初佢都有少少抗拒,但係佢點都估唔到,我竟然會發佢老皮,馬上收工。。。哈哈,竟然又work喎。。。點解發佢老皮?咪就係一幫佢做,佢就話唔舒服。吓?我只係比energy又無幫佢清喎,咁即係佢要散嘢啦,講比佢聽佢又話唔鍾意,又話係唔係架,又話我好唔同佢講有咩反應先幫佢落手。。。我如果一早就知我就實同佢講啦,當然亦有同佢講,但係佢似乎都仲係唔太like。Anyway,我其實都唔係話點發老皮,只係好輕描淡寫咁同佢講:"既然你都唔信我,你自己出去比錢人地幫你做啦,我以後唔搞你喇,你都係要比錢人地駛先安落架喇。。。"。我語氣仲好好架,人面帶笑容添架。


Anyway,幫佢做healing嘅時候,我發現自己右邊淋巴有少少痛,但係問佢佢就話自己左邊淋巴痛,真係考起我。。。點解會咁嘅呢???


就係咁,三次我好似feel到人地嘅嘢之後,個feel都無走到,亦即係無啦啦痛左我成晚,所以我先好唔肯定究竟係feel到?定係咁啱自己都有d咁嘅問題?定係我唔係feel到,只係比佢地影響到呢?似乎最後個原因又真係機會大少少喎。。。


講返同佢用MBS做頭,佢好搞笑咁話:"嘩!咩咁似做梗機嘅?又係好似有少少電流,流過塊面咁。早知就搽定d精華先啦。"。哈哈,我聽到之後好有衝動想同佢講:"五百蚊吖唔該。。。"!哈哈。。。

2 則留言:

haha 說...

你好,本人無意中路過此地,碰巧最近想學靈氣,但不知哪個導師好.見你大力推介你的恩師,故冒昩問問如何聯絡到他?收費如何呢?謝謝.

冒險家 說...

我師父暫時未有website,你唔介意可以先email比我,我個貓係mohimga at gmail dot com.