星期五, 6月 06, 2008

癌並唔係病

今日幫朋友上網搵一d資料,無意中比我搵到一個叫Natural News嘅website,佢裡面有一編文章叫做Cancer is not a diesease - It's a survival Mechanism,我覺得好有意思,雖然無人可以confirm佢講嘅說話係百份百啱,不過我個人就偏向相信。佢講到:-

1。一般嚟講,如果無能量供應比正常嘅細胞,果d細胞係會死。
2。為左生存,有d正常嘅細胞响唔夠能量嘅情形下,就會選擇變成癌細胞,目的就係唔想死,因為變成癌細胞,佢就可以响唔夠能量嘅環境繼續生存。
3。之所以細胞會變成癌細胞,除左第2點講嘅原因外,其實都想話比我地聽,我地嘅生活習慣係有需要改變。
4。殺死人嘅唔係癌細胞,而係引至癌細胞生成嘅原因。
5。衝突,內疚同羞愧好容易令到人嘅身體基本功能癱瘓,從而生成癌細胞。
6。癌症病人多數都係欠缺自重及生存價值。
7。呢一句說話我覺得好有意思:"癌症唔會引至人病,係人有病先會引至癌症。"
8。一個正常人其實身體不嬲都有唔少癌細胞,所謂嘅癌症只係癌細胞嘅數目比較多而己。
9。電療同化療只係將你嘅癌細胞殺死,同時間,療程亦會殺埋你其他器官無事嘅細胞,從而造成身體不可復原嘅傷害。
10。電療同化療就算殺死哂己經搵到嘅癌細胞,如果真正引至癌症嘅原因未搵到,正常嘅細胞會再次變成癌細胞。
11。每年有過十萬"成功"醫好癌症嘅病人死於感染,心臟病,喪失肝腎功能等病。原因就係電/化療嘅過大殺傷力,破壞左身體正常器官嘅運作。
12。被診斷出癌症,會令到病人震驚以至無助,從而令到病人個世界完全改變,其實病因一早已經响度好多年,只係病者唔知道而已。。。
13。其實癌症唔能夠令到我地死,除非我地生活上對於信念,態度,思想同感覺嘅選擇容許佢地長大。

其實編文章仲有好多好多嘢想講,不過我只係將我覺得最能夠觸動到大家嘅concept hightlight出嚟,有興趣嘅不訪去佢個site慢慢睇哂佢,你睇完絕對會話值得花時間慢慢睇。

沒有留言: