星期四, 6月 19, 2008

芒果味???

好勁啊,今日終於都上完哂個MBS,而家我周圍搵人比我試,因為覺得真係要好好practice先得,唔好浪費左呢一套咁好嘅healing方法。

今晚教左我地點幫人做頭,我比同學仔做嘅時候都有少少感覺,不過唔夠我幫佢做咁強勁,我直情感覺到我好似重新幫同學仔個頭組合一次咁,感覺都幾誇架。最可惜唔夠時間,因為我覺得佢個頭好似六神合體中,都仲未合好哂,再多d時間會合得再好d。。。返到屋企又搵師姐試刀,佢個feedback都幾positive,佢話:" 你幫我做時. 我肩頭會幾重. 有暈一暈."。佢仲話:"我覺得你每次幫我做時. 我全身會軟.之後洗完澡時.會坐在沙發上睡覺."。所以我每次都confirm佢响屋企得閒我先會開始幫佢做,以免有咩危險發生。而我搵佢而唔搵師兄做係有原因,其實師兄有上過MBS,佢又知道有幾勁,我唔想佢先入為主,影響到個結果。再者,師姐佢都好勁,我估如果我重手左佢應該都頂得住,而且我真係想得到真正嘅feedback,所以我就搵左師姐幫手比我練習喇。

其實學完MBS之後,除左搵人練習,都有幫自己做下咁,事原係我經常要抱一個極度活躍嘅BB,搞到隻手經常有少少痛。不過唔係次次做完都好得返,可能無打通返d經胳就開始,而且又唔係次次都咁專心咁做啦,又可能自己未學滿師,要多d練習先得。但係三幾分鐘就可以搞到隻手唔痛,最差果次都可以減輕少少痛楚嘅程度,都真係幾勁,可惜一抱返BB無耐又痛過。阿仔,你快d識行啦。。。話時話,都要幫老婆同外母做吓先得,睇吓對佢地有無效都好,因為佢地仲抱得BB多過我N倍,所以佢地對手一定有返咁上吓痛。。。

另外今晚比我發現,原來師姐真係好勁,佢今晚幫我開完竅問左我一個問題,佢問:"你今晚係唔係食過芒果啊?"。唔係啊吓?我今晚的的確確食左一件芒果芝士蛋糕喎。咁佢都知道?真係勁。都係唔好比老婆學喇,費事佢feel到咁多嘢,一陣佢亂咁用嚟feel我去過邊咪死。。。No Way!哈哈。。。

沒有留言: