星期三, 6月 11, 2008

高人

今日重遇高人舊同事,同佢食晚飯又傾左一晚,個人對能量/靈氣/佛學/宗教都有更深入嘅睇法。佢仲比我見識唔同靈氣能量嘅威力,原來真係唔係勁/大細力嘅分別咁簡單,唔試過真係好難明,真係要親身體驗先得。。。

最勁都莫過於佢駛出左,好似大唐雙龍傳裡面寇仲用到嘅"一指頭襌"神功,一發氣就知道我邊度經胳阻塞得勁,又比左建議我之後點同自己做healing,真係可以話獲益非淺。呢件事亦令到我對天眼有新睇法,以前嘅我都比較希望可以睇到氣場,原來仲有其他更有用嘅地方可以發展。。。

而亦令我明白成功非僥倖,無人可以唔駛付出就可以當大師。佢之所以有今日咁勁,原來佢付出左唔少嘅努力,佢對靈氣/能量嘅熱誠真係同我差天共地。不過而家比我知道,對我嚟講絕對係一件好事,因為可以警惕自己,如果真係想响靈氣/能量療法上發展,真係要再加倍努力先得。。。

沒有留言: