星期日, 6月 08, 2008

MBS感覺

搵左隻好feel嘅白老鼠試MBS,但係佢唔太feel到,不過都同我一樣,就係有少少無力感。。。

我仲衰,做完好鬼死肚餓,一定要食番d嘢補充先得,如果唔係差d暈添。。。

有一次我唔知係咁啱定點,我竟然做做吓聞到公仔嘅味。。。?果次我仲覺得睇嘢有d矇,眼前好似有d霚咁。。。唔係呱,用公仔都會搞到咁???

而我用公仔幫自己做都幾好feel架,我隻手放公仔唔同地方,有時身體果個地方都會有少少感覺,但係唔太明顯。個感覺真係同身痕嘅感覺有少少似,所以remote都幾難feel到,如果remote都做到hands on嘅feel佢一定都會話勁。。。

Anyway,我同朋友傾過,大家都覺得MBS攞到嘅能量都真係幾勁,佢就試過突然光一光,同埋有一股能量衝入佢個身度。我就除左身上感覺到果股能量之外,我仲覺得幫人做完個人會幾攰,個身有少少痛,可能我嘅身體未習慣到咁大嘅能量,所以我每次做完都要行返個小周天,散吓多餘嘅能量咁,唔怪得大師都話本來係諗住master先比上啦。。。

沒有留言: