星期一, 6月 09, 2008

選擇

終於都寫呢編"選擇",其實一早就已經係想幫自己呢編人生?目的?寫下集, 不過諗左一陣都諗唔到用咩subject好,但係睇完同學仔果編選擇, 我就叮一聲覺得好啱我用,於是就決定抄佢一次咁多。

其實我今日開工寫呢編blog,係因為啱啱今日比我睇到,東方新地果編封面故事:"靈芝店員工告上勞工處,數臭郭晉安",有感而發。裡面提到騎呢草姬十宗罪,其一有三條係咁嘅:-
1。水晶問卜 - 裡面講到,每星期會同同事進行水晶問卜,測試員工忠誠度。。。。咁都得???
2。迫做自然療法 - 內容有少少變態,有興趣自己買本嚟睇啦。。。
3。一定要OT - 公司並冇明文規定要OT,但係就日日check住員工有冇OT,唔OT即係對公司冇歸屬感,分分鐘被炒。。。

先唔好講佢地做得啱唔啱,我想講嘅係水晶問卜,原來真係有人上隱上到咁,唔怪得師父一早都話唔想教我地,怕我地亂咁用。。。

其實有時d嘢可能本質係好嘅,睇吓你自己點運用。好似自然療法咁,本來都係好嘅,我並唔係講梗佢迫人做果隻"自然療法",但係搞到要迫人做就點好都變唔好啦。。。亦講比我地聽,就算我地第時用能量幫人,學到幾叻都好,如果client唔願意你夾硬幫,就同迫做自然療法一樣,到時好嘢都會變左係唔好啦,如果搞到上報仲衰,到時連累大家就唔好啦。。。

講返OT,其實呢個topic就係我本來想講嘅topic,而東方新地正正講左我想講嘅問題,OT本來無問題,但係搞到要人老馮開OT,你唔覺得有問題咩?亦即係我想講嘅選擇。。。有人會選擇一日工作二十小時去換取高薪高職位,但係你唔可以要所以人follow你嘅做法。因為真係會有人想一日工作8小時,之後就用餘下嘅時間去做佢想做嘅事,可以係同家人一齊,亦可以係去學嘢,總之就係去做佢覺得應該做,又有意義嘅事,因為佢地可能對人生有另一種睇法。好似我咁,我就覺得人生苦短,點解要工作休息再工作?唔通無其他事可以做?比你搵到年薪百萬又可以點?

我覺得好似好多New Age書咁講,人生只係a matter of choice,你有你嘅選擇,人地亦有人地嘅選擇。既然大家嘅路唔同,好難話你啱我錯,或是係我啱你錯,因為根本就無對與錯,只係有選擇。我會尊重你嘅選擇,亦希望你都會尊重我嘅選擇。但係千奇唔好後侮,因為每一個選擇背後,你都一定有你嘅付出同收穫,無人會事先知道後果,最緊要係盡力而為,先至可以做到今生無悔,人生最後先可以有所提升。。。

沒有留言: