星期四, 6月 19, 2008

人體使用手册

呢本人體使用手册,主要係教我地一套好簡單嘅保健養生方法,佢裡面提到,原來好多病嘅主因,都係血氣問題引起,當然一定係有例外,如果唔係中醫古藉經典,都唔會咁嘅編排啦.所以我覺如果佢可以再客觀少少,提多少少唔同嘅病因,呢本書會好睇好多.佢仲提醒我地,原來有唔少嘅病因,都係因為我地經胳阻塞而引起,亦即係黃帝內經講嘅”經脈者,所以能決死生、處百病、調虛實,不可不通.”嘅道理相近.佢亦從新教導我地中醫基本四種治療方針係砭,針,炙,藥.亦即係先以砭法治病,之後先以針,然後先用炙,而藥返而係四種方法之未.無記錯我上中醫班個阿sir都好似咁講過,不過阿sir都話講真,如果真係用砭法嘅話,就算中醫師肯花時間同心力去幫病人做,好多病人都唔會接受到.因為砭法其中之一種刮痧,做完係會紅哂,有可能會有傷口...

本書講到嘅養生方法,我就唔會响呢度講架喇,不過真係好簡單,雖然我唔會跟嚟做.因為我覺得學氣功,或者練大周天都會有相同或者更好嘅效果.當然佢教嘅方法係比氣功同大周天更簡單啦.

另外,佢教左我一個好重要嘅概念,就係幫人做完healing,如果人地個病仲重過之前,有可能係同經過調理之後,身體有力排毒嘅道理相似都唔定.因為身體如果太差,就可能連正常嘅排毒工作都無力做,到你比夠能量佢,佢個身體就有力做返之前無做到嘅工作,咁你血液或者係身體入面嘅毒素可能會升高.而最開心嘅就係,原來我自己嘅身體狀況非常咁好,因為我試過幾次有作病嘅情況,到最後咩都無做(無做healing,無行小周天,真係咩都無做),之後去左一次toilet,就咩事都無哂,佢就話我呢d情況,係因為身體有力排出病毒,亦即係話我身體同腸胃都好好condition,Yeah!

除此之外,佢仲講到就算我地用左好多年時間攪壞自己身體,我地個身體原來可以用好短嘅時間就可以修復,我唔係叫大家放心攪壞自己身體,只係想話比有慢性病嘅大家聽,唔駛灰心,就算係有好難攪嘅慢性病,只要有恆心同決心去醫同調理,身體都可以有能量去修復.

呢本書另一個我覺得好勁嘅地方,就係佢用左好現代嘅觀點,去介紹中醫嘅概念我地聽,好似咩叫陰,咩叫陽,我未睇之前真係唔明架...

最後,我個人就唔太同意佢講糖尿病嘅果編,雖然可能真係會有佢講嘅情形引至糖尿.但係因為食得太多嘅情形絕對存在,中醫都一早有講到消渴病嘅起因同飲食係有關,亦即係連同佢講嘅原因在內,其實係會有唔同嘅起因引至糖尿病嘅,不能太過一概而論.不過用多d唔同嘅角度睇一件事幾時都係好嘅解決問題方向.

睇佢嘅後記,竟然比我搵到一本,專講西方醫學界黑暗一面嘅書,書名叫:”還我健康”,一本接一本咁搞法,真係有排忙睇書.不過見佢個介紹又好似講到唔係太正氣正念咁,我而家都比較少睇呢d書,因為怕比佢搞到我有投射,或是比佢影響左就唔好啦...

沒有留言: