星期一, 6月 23, 2008

集體意識

响1998年,國際成立左一個叫做"The Global Consciousness Project (GCP) "嘅項目,中文譯名應該係叫”集體意識項目”。佢地响五十個唔同地方,放左一個同樣嘅隨機數生成器,每一秒鐘,每一部生成器就會從電子噪音嘅量子層面,取得隨機數嘅種子,從而投擲兩百次銀仔(coin flipping),之後就每五分鐘會將結果發送到位於普林斯頓大學嘅伺服器進行數據分析。

無讀過電腦嘅你地可能唔太明白,其實電腦根本就無辦法可以生成隨機數,因為電腦根本就係一舊木一樣,你比咩佢,佢就會好有規律咁做到次次一樣嘅結果。所以好多嘅隨機數其實都係基於一個種子,用一d公式倍到個數超勁大,之後就响呢個數入面比出一個所謂嘅隨機數結果出嚟。以前(甘年前左右)睇過一本教寫遊戲嘅書,佢講到我地打機,呢個就係點解成日d怪獸,都會响相近嘅時間同地點出現嘅原因。似乎越講會越唔明,不過簡單d講,其實所謂嘅隨機數,係會因為種子而改變,所以隨機數其實係同種子有直接關係。點解我講得咁詳細,其實係想話比大家聽,如果種子係唔同,隨機數嘅結果應該會好唔同,而電子噪音嘅量子層面個範圍/空間,應該係好唔同吓。

其實個d圖我都唔係太睇得明,因為佢都無幫每一行做一個解釋。而且我讀書嘅時候,又唔太努力,特別係pattern classification呢一科,仲差d唔合格添。。。不過根據佢嘅文字記載,個實驗原來發現,每當呢個世界有大事發生嘅時候,果d隨機數係會好近似。亦即係話,有証據顯示,現實世界同人嘅思想係有關係。

PS. 如果發現我理解有錯就留comment話比大家聽啦

沒有留言: