星期六, 6月 21, 2008

大戰阿哥阿嫂

今晚返屋企食飯,阿嫂比飯煲嘅蒸氣steam到,好彩無傷到,又無紅到,只係好輕微啫。為左搵多d實習嘅機會,於是我就叫佢比隻手我,開頭佢好hesitate咁話:"氣功???",因為之前都同阿哥試過,可能佢都唔太信啦。不過後來都肯伸隻手出嚟比我,於是我就一邊繼續食魚皮花生,一邊幫佢做healing。我知咁樣唔啱規矩,不過諗住只係比少少氣佢,等佢隻手無咁痛啫,所以就咩都無做。不過佢見我咁求其,於是就係咁問:"得唔得架?會點架?應該有咩感覺架?熱地凍架?你一路食嘢都得架?你咁求其嘅?????"。。。。下刪一千條問題。。。

而家我終於明點解阿師姐話:"如果你就咁幫人做,人地唔會信架。佢實問你係唔係得架???一定要整古造怪,又喊驚又呢又lu先會有人信。。。"。不過比左唔夠兩分鐘energy佢,佢就叫我幫阿哥做,原因我估佢都仲係唔太信,當然佢就話阿哥需要多d。不過佢一行開就話:"又真係唔痛喎。咦?但係會唔會係因為隔左咁耐,點都會好返啦???"。我而家又明白點解師父成日話:"有d人明明知道係得,但係佢自己都仲會比九萬幾個藉口,又話可能咁,又話可能咁,點都否認呢樣嘢,原因其實係佢地未ready。"。所以我都好化咁答佢:"唔知呢,可能啦。"。費事講咁多啦,還掂佢都仲未信哂,好似好hard sell咁。我總覺得,等佢ready自然會明白架啦。

到左阿哥,佢話成日膊頭痛,於是我就叫佢等一陣,因為我今次想用MBS幫佢舒緩一吓,所以我要Prepare吓Connect上面,調高返自己個頻率先。跟住幫佢做左半分鐘,佢就同阿嫂講話:"好熱喎,你無理由feel唔到架。"。我心諗:"梗係熱啦,你無見我成頭汗咩?",但係唔知點解我無咁講到,我諗左一陣就話:"梗係啦,開哂turbo幫你做吖嗎。",可能我都仲係有少少想說服佢地。做左三分鐘左右佢就話:"得喇,你都攰喇。"。吓?咁快?不過我見我都差唔多夠鐘走,於是就放佢走。阿嫂梗係問佢點啦,我見佢得個諗字,又無試吓郁吓個膊頭feel吓咁,即係都有少少唔信啦。。。無所謂啦,我都好Causal咁答佢:"你估食仙丹咩,係嘅就多d上嚟我幫你做吓啦,正常要做成個鐘一次架。"。心底裡都係想佢比個機會我幫佢,一來真係好想幫佢,二來都真係想有多d埋身實戰嘅機會。

之後,隔左一陣就發現自己又再大頭蝦左,一來又唔記得幫阿哥掃返個氣場,二來又唔記得幫佢read返七輪,三來仲唔記得幫自己掃氣場添。。。其實唔係記得,真正嘅原因係我又中左阿哥嘅病氣,今次除左感染到佢嘅勁攰之外,仲搞到自己舊疾復發添。唉。。。所以都話,真係要多d實戰經驗,先至會有進步。。。但係諗諗吓,一般嚟講,做果一陣仔,無理由搞到咁大件事架喎。。。唔通我嘅潛意識都真係幾咁想幫佢?直情想接收佢嘅病氣添?如果係咁嘅話,又比我明白多一個道理,就係血濃於水,唔怪得大師成日話,親人有事真係會幾影響到自己,我初頭都以為自己一早化左,已經唔會比呢d嘢影響到添。。。

諗返轉頭,唔怪得有次同朋友傾開,佢話幫我做healing嘅時候,見到有個小朋友喊住咁係咁搵書睇,好似好無助咁,仲問我有無咩事添。我好明顯自己唔知自己發生咩事啦。。。亦唔怪得玩send energy嘅時候,好多人都話send比我嘅時候,感覺好似send比黑洞咁,send幾多我吸幾多啦。。。定係只係咁啱得咁Q呢。。。

沒有留言: