星期四, 6月 05, 2008

MBS 半後感

啱啱上完兩堂MBS,亦即係仲有兩堂要上,但係已經感覺好勁。MBS係咩?就係Mind Body Soul Therapy,亦即係身心靈療法,Level 1好似主要都係掂個身體,去釋放積壓左嘅負面情緒。本來簡簡單單嘅幾下動作,效果真係大到我唔敢想信。原本聽過A班同學仔話好勁,好正,但係同生仔一樣,我只係識得"哦"左一聲回應,但係自己上去一半,但係感覺已經係"嘩"一聲叫左出嚟,原來都係一樣要經驗過先知有幾勁。

一開始教左一個好簡單嘅疏通經胳療法,短短三至六分鐘嘅療程,已經散到一房都係味。。。之後教嘅重新啟動身體自我復原療法,雖然時間就要耐d,成個療程大概都要做一個鐘頭。不過效果之勁,真係超出我嘅想像。同學仔一落手幫我做,太陽穴附近都有少少嘢"liu"下"liu"下咁,點不知做到一半左右,直情覺得頭嘅側邊好似有條發熱線咁,我估係條胆經撻著左。。。直情係熱到震,做完唔駛講都知間房大味到暈。。。

本來今日起身以為無哂事,點不知一返到屋企,同BB玩左一陣之後,就覺得自己成身原來都係好似無咩力水咁,睇怕今晚都要幫自己惡補先得。。。

沒有留言: