星期三, 4月 30, 2008

爆到九彩

近排隻手真係臭到暈啊,掂咩都死,有時就算唔掂佢都死,真係死得嘅都死哂。本來上個星期以為已經fix好哂,雨過天清,亦無人發現。。。點知今日又再度爆獲,仲一獲大過一獲添,仲要通哂天。。。好彩我老板都知唔關得哂我事啫。。。

返到屋企,又再以為搞掂哂,點知死左原來可以再死。。。真係唔識講,亦近乎唔識做。。。呢d唔知算唔算係爆嘢爆到九彩呢。。。

其實响幾個月前send energy都知今次唔簡單,因為都未劃哂symbol隻手已經勁"吉",send完一輪手感有轉,仲以為搞掂哂添。。。

今次嘅爆嘢事件雖然都幾大獲,不過我竟然有少少開心,大家唔好誤會,我並唔係傻左。因為每當我爆獲之前,竟然都聽到有把聲叫我諗清楚先好做,不過因為我做嘅事,真係正常過正常,所以我如常無理到呢d忠告,亦當然因為無聽到呢d忠告而中招。開心嘅原因,就係因為我覺得,我嘅higher self同我嘅距離,真係越嚟越近。。。

最後都要講一句多謝higher self不斷提點。亦要多謝師父教導我點同我嘅超我溝通。。。我以後會繼續努力咁學同我嘅higher self溝通,相信好快,我就真係可以,正正式式咁,同我嘅higher self溝通無誤架嘞。。。

沒有留言: