星期六, 4月 05, 2008

EFT 真係幾得喎

尋晚陪BB訓,啱啱訓著無幾耐,佢就大喊。。。。咁就梗係比佢喊醒哂個人啦,點知無幾耐,個心無啦啦痛,仲要都幾痛吓添。。。

唔知可以點,咁咪rei吓佢囉,rei左十幾分鐘都係咁。。。好似仲痛左少少添。。。都唔知我係咪遺傳左老豆d嘢添。。。

Anyway,啱啱又睇梗一本睇,叫做"敲醒心靈的能量",其實係一本講Thought Field Therapy嘅書,Thought Field Therapy大至上係一d好似係accupunture嘅嘢,不過就唔係用針,而係用手指,仲要當事人諗返令到佢唔開心果件事先,跟住先幫當事人清除果件事對佢嘅影響。用途都幾大,主要係幫助當事人,從唔同嘅情緒毛病走出嚟。。。不過佢講到就算係生理上有毛病,好似感冒啊痛症咁心臟毛病啊咁,都可以用Thought Field Therapy去搞掂。於是咪係咁睇,係咁睇,諗住還掂都差唔多睇到點做囉。但係點知睇左成個鐘,佢都掙係教梗我d招式,可能係我睇得太慢。。。

Anyway,一來仲未教哂所有招式,二來都仲未教點樣出招。。。又眼訓,又心痛,所以唔想再花太多時間繼續去睇。咁啱又比我諗起,其實仲有一樣叫Emotional Freedom Technique嘅嘢,同佢都差唔多。呢排都有上網roughly睇過吓個theory,好似比Thought Field Thearpy簡單好多,又好似話仲effective d添。於是咪上youtube search片睇。唔駛五分鐘就睇完,學識左基本上係點做。於是就梗係膽粗粗咁跟住嚟做啦,做左三個cycle左右,個心就開始無咁痛,再做多三個cycle咁上吓,個心差唔多唔痛(其實仲有少少)。。。真係好神奇,全程都唔駛五分鐘,我個心就好返九成。你睇完條片都會覺得好神奇,因為真係好簡單,點睇都唔似咁有效。。。


EFT條片

2 則留言:

匿名 說...

甘有效,你做左個KNEE有無效?

冒險家 說...

未知啊,其實我對EFT都仲有少少hesitation,總係覺得無咁jet-so...