星期四, 4月 10, 2008

師父真係好勁

近排心輪同手輪痛,問過師父,佢話因為我做大日如來清梗嘢。。。無辦法,唯有停幾日,因為真係幾痛。星期一做healing抽左一張天使咭"Bridgette", 大意係叫我要深入d,唔通叫我要繼續努力做大日如來,仲要係做同一個topic,清吓佢咁?前晚於是又再開始做同一個topic,一做兩個輪位就即刻又痛過,仲要再痛d添。。。果然係師父,一問即刻知道我咩事。勁!

其實有一次,我做practice掃同學仔嘅氣場,掃左幾次先感覺到邊兩個輪位唔係咁靚,但係都決定唔到幫佢做邊個好d,點知師父係咁2望左兩眼,就即刻知道要做邊個輪位。話係咁2並唔係話求其,而係話佢真係好勁,三兩下手腳就搞掂,真係勁。。。返屋企諗返起,又真係好有道理。因為睇過d文章講,人嘅能量係由底輪開始,一路上,如果下面嘅輪位有事,係會連累左上面嘅輪位。亦即係如果有多過一個輪位,有差唔多嘅問題,先處理下面輪位嘅問題係會比較好。。。當然,亦可能係我掃氣場仲係未學得好啦。。。

講返轉頭,唔通EFT只係表面上幫我止痛?仲未幫到我解決問題?睇嚟都似喇。。。

沒有留言: