星期五, 4月 18, 2008

幸福的真義水知道

買呢本"幸福的真義水知道"嘅時候都無咩特別expectation,只係因為還掂都買左上集,諗住買埋下隻睇吓咁啫。。。睇完之後都覺得佢名符其實係下集,但係個名就好似唔係幾貼題咁啫。。。

呢本書的確無上集咁好睇,又少左d最大賣點嘅水結晶相,所以真係有少少失望咁。Anyway,上集嘅book review我都唔記得講,作者其實响日本用順勢療法幫左唔少人。我响網上面搵到嘅順勢療法,同作者所講嘅有少少出入,作者所講嘅順勢療法,真係好似2A級嘅電影咁,要PG先睇得架。。。

Anyway,作者用嘅方法或者佢嘅理論,係咁嘅:"當一d有毒嘅物質比好多好多嘅水去稀釋左之後,果d水就無毒都不特止,仲要因為佢有同果d毒一樣嘅波動,所以可以用嚟做毒嘅解藥添"。真係唔講我唔知。。。不過唔駛我講都知,自己千奇唔好亂試啦。。。

另外,佢仲有唔少new age同量子物理學嘅理論,好似水係好受波動嘅影響,人亦然。。。人嘅細胞每半年都會換一次,但係換完之後嘅細胞係會同換之前有一樣嘅特性,亦即係換之前係病嘅,換之後都係病嘅,原因就係出响life field上面,佢話我地嘅細胞其實係比我地嘅life field所影響。。。如果佢咁講,我地只要有辦法搞好個life field咪可以醫病囉。。。佢亦有講,水其實係interconnected嘅,當你對住你面前嘅水祈禱,其實係會影響到其他嘅水,真係要多d對住d水祈禱先得。。。佢又講,如果三個月前同個病人抽左d血放埋一邊,三個月後如果個病人好返,佢地再去check返之前抽起果d血,血嘅成份都會變成同果個好返嘅病人一樣。咁我地捐血之後真係要小心身體,如果唔係咪會好心做壞事???

最後要講嘅,就係原來大麻嘅用途係非常之咁多嘅,好處直情可以cover哂佢嘅害處。。。作者估計大麻比各國政府提出禁令嘅原因,係基於商業原因,多於因為大麻係有害嘅原因。。。

沒有留言: