星期三, 4月 02, 2008

身心合一

睇完先知原來個作者二十幾歲果時就出左呢本書,真係勁。回想我二十幾歲仔嘅時候,靜係識打麻雀,打機,做freelance,吃喝玩樂。從來無話過想做d咩嘢,更唔好講話出d咩書啦,日日都响度浪費光陰。。。如果。。。只係如果。。。。不過都係唔好响度發白日夢喇,有時間睇吓書仲好啦。。。

講返本書先,本書裡面主要係介紹我地認識我地嘅身體,咩叫輪位。佢仲話,身體上面唔同部位嘅特徵,原來代表唔同性格。好似話四肢比身體發達,就係一個行動派,呢樣當然好多人都知道,不過佢裡面差唔多你講得出嘅特徵,都有解釋。不過原來無話係正常唔正常,因為樣樣唔同嘅特徵,都真係有唔同嘅性格表現。佢亦都有講,好多時情緒會走左入身體裡面,block實energy嘅流通,從而生病。。。

最特別嘅係,原來眼白上面唔同嘅地方,有唔同嘅紋,或者血絲,原來係代表住身體入面唔同嘅地方有毛病。。。。

書本裡面最令我唔明嘅地方,就係佢用左成個chapter,去講性交/高潮同身心健康嘅關係。。。。我以為借錯左書睇添,不過又幾好睇喎,哈哈。。。真係估佢唔到。。。

Anyway,佢仲有講(唔算係介紹),有唔同嘅方法,可以幫助舒緩身心靈嘅問題。好似瑜珈,氣功,靜坐咁,佢仲有講其他,對我嚟講係新嘅療法,都可以釋放你埋下身體入面嘅負面情緒添。例如:-羅夫療法,生物能治療法,芮奇能量法,費登克來斯法,生物回饋法同格斯塔治療法咁,真係睇到個名都唔知佢係咩。。。

沒有留言: