星期二, 4月 22, 2008

take care BB的一周明日正式開始

外母要去鬆一鬆,去台灣旅行是也,不過佢竟然係跟團...可能係因為有一個好煩嘅人跟住,唔跟團可能會爆大獲都唔定,所以我都唔敢叫佢幫我買d咩...

咁啱我今個星期日(一個星期開始),抽左一隻”Three of Swords”,我抽嘅時候只係問:”今個星期有d咩啟示呢?”...之前已經有哂心理準備,都估到會好煩架喇,但係抽到呢張咭,個心就點都有少少煩上加煩嘅感覺,早知就唔抽啦...

唔得,要正氣正念先得.等我每朝都同自己講:”無風無險又一Day”先.

2 則留言:

匿名 說...

"無風無險又一Day" 好似passive/negative 咗少少‧不如改做"順順利利...."?

冒險家 說...

又真係有少少negative喎。。。改改改改改。。。好彩都so far so good啫。。。lucky!!!