星期二, 4月 22, 2008

古代神祕學院入門書:超感應能力與脈輪開通訓練

有一次行入三聯,比一本”古代神祕學院入門書:超感應能力與脈輪開通訓練”深深吸引住,本來就忍手無買到,但係上次上網訂書終於都忍唔到...而家諗返,真係覺得好好彩,如果忍手無買到嘅話,就真係好可惜.呢本書真係令到我眼界大開,好睇之處並唔係佢教我點修練,係在於佢比到我嘅資料.廢話少講,我想highlight嘅包括有:-

1.一般嚟講,頭一個chapter都唔會係話點好睇,但係呢本書就例外,佢响頭一個chapter本來只係話比我地聽,古代神秘學院嘅來歷,但係就係因為佢嘅來歷實在係太過震撼.邊度咁震撼?如果話係阿特蘭提斯夠唔夠震撼先???又如果話連耶穌都係其中一個偉大嘅老師又夠唔夠震撼先???有興趣嘅可以搵死海古卷同多馬福音嚟睇吓...其實我真係偏向相信,因為"Dark Ages"嘅時候,所謂教會嘅行為又真係好鬼死差吓...我諗好多人都未可以忙記,”十字軍”想當年嘅所作所為...
2.佢教我地點樣修練我地嘅kundalini,當然包括點樣開關七輪啦,佢仲特別強調天眼同頂輪,仲有教特別嘅咒音去開呢兩個輪位添.不過就同我學嘅有少少唔同,大部份似係meditation多d.佢講到天眼開嘅過程同師父講嘅差唔多,只係多左連偏頭痛都有機會係...
3.佢有教我地點睇氣場,唔係睇到同睇唔到咁簡單,而係教我地睇到氣場嘅唔同顏色係代表d咩,真係好正,我第時睇到氣場嘅時候,一定要再攞嚟睇過.
4.佢仲教我地睇pastlife同搵導靈(channelling),不過我覺得呢個chapter好應該係PG(哈哈)...
5.佢話指導靈其實同我地一樣,一路學習梗...
6.佢亦有教我地點玩Out-of-Body添...
7.Last,佢睇左"Akashic Records",話耶穌最後係104歲先死架,死嘅時候由馬太個孫仔陪伴左右...而被釘十字架嘅竟然係耶穌嘅孖生兄弟嚟嘅...而且真係有第十三個女嘅門徒”抺大拉馬利亞”,亦真係耶穌嘅愛人...

比多一次機會我,我都係會買呢本書,仲會keep住添,學師姐講”呢本係一本好好嘅工具書”.

1 則留言:

匿名 說...

嘩嘩嘩~~

好好的介紹呀,
即刻去訂番本先~

謝謝您的推介~