星期三, 4月 16, 2008

爆嘢?

近排屋企比BB搞到好忙,搞到屋企人個個都有少少燥...除左我,可能因為做得功課多...又可能因為對得BB少...又可能因為成日走左去上堂!哈哈...

Anyway,被人勁訴苦嘅情形之下,又唔想搞到爆鑊先嚟做嘢,唯有將今個星期所有schedule都取消哂,搞到其中一個同學仔份功課要用email嚟傾...真係好鬼唔好意思...

不過尋晚抽左一張搭羅,竟然係”Justice”...Yeah!唔通暗示就快佢地都會聽我講,BB食咩就由佢食咩,唔食咩就唔好迫佢搞到自己都辛苦埋?定係BB好快就比咩佢都食又訓得好好呢?不過點都好,都係雨過天清咁解啫,好事好事...

2 則留言:

匿名 說...

唔駛唔好意思喎,請我食番餐飯咪得囉...等我諗下去邊樹食呀下...嘻嘻

冒險家 說...

吓?最多下次能量交換我落重d料啦。。。