星期六, 4月 05, 2008

敲醒心靈的能量

啱啱睇完羅傑。卡拉漢嘅敲醒心靈的能量,借呢本書之前根本就唔知佢講咩,不過見佢個書名又幾吸引,所以就借嚟睇睇,點知真係有驚喜。本書主要係介紹一種叫做思維場療法嘅東西,本書嘅作者,其實係一個Phd,好鬼勁。因為佢用傳統嘅心理療法好多年,都唔係好可以幫到佢嘅client,所以佢其實一路都係咁唸,睇吓有咩方法令到佢嘅治療成功率大大增加。點知佢無意中發現左呢種療法,而且個result仲好似幾滿意添。佢除左叫client自己主觀評分之外,佢仲用左一d佢識我而我唔識佢嘅客觀指標,好似紅血球簇狀況,SDNN同埋心率變異性總值咁,作為supporting。。。

呢種療法,對因為情緒而引起嘅毛病,有非常超卓嘅成效。除此之外,對好多痛症以及心率不整都一樣有效。不過呢種療法都幾復雜,首先你要學識身體上面十多個點,呢樣基本上唔難。再加九個眼部動作,之後就係用手指敲你身上面唔同嘅點,直至症狀消失為止。最煩嘅都仲係要對唔嘅嘅病,用唔同嘅alogrithm,仲有成二十幾種唔同嘅alogrithm添。即係唔同嘅病,你要敲嘅地方同埋次序都係唔同。。。

基本上,如果真係咁work嘅又真係值得花d時間去學嘅,不過網上面都見到唔少負面評價,又有人話佢嘅最高語音發功秘訣係唔老點嘅,仲要收人十萬美金,都不特止,仲要人地簽NDA。。。最緊要都係,有唔少嘅website都話EFT仲好用過TFT,所以我諗我都係睇完就算。。。

睇完哂咁多website,我覺得TFT似順勢療法嘅M$,而EFT就似一眾嘅open source(包括linux, FreeBSD果d)。唔駛問都知我梗係會揀open source啦。

再者,當做極都唔好,或者好返無幾耐就再病過,佢多數都claim平時食得太多毒素之故,而佢指嘅毒素,有d我真係睇完都唔係幾明點解:-

  • 玉米


  • 沙拉醬


  • 雞蛋

  • 牛奶及其他奶製品[???]

  • 咖啡


  • 酒精

  • 菸草

  • 香水

  • 洗衣皂

  • 洗潔精

  • 除臭劑

  • 香精紙

  • 染料

  • 布料(棉花,羊毛等)[???]

  • 一些藥物[咩藥物啊???]

  • 殺蟲劑



不過佢講到有個case睇到我都幾。。。。R頭。。。個client復發嘅原因,係因為用口水黏左幾個郵票,從而吸入太多毒素,因為膠水中有玉米槳。。。???

沒有留言: