星期日, 4月 13, 2008

遇見心想事成的自己

今日被人發配邊疆,免去爸爸一聽。。。一日咁多。。。其實係老婆要玩拍外景,要幫佢做苦力,所以暫時唔駛打理BB一日咁多。不過就有好多空閒時間,我梗係唔會浪費咁好嘅睇書機會啦,結果一日就睇哂本遇見心想事成的自己,好似就無上一本咁多資料,但係都OK喎。

本書嘅內容包括:-


  • 心想事成嘅步驟

  • 心想事成嘅障礙

  • 心想事成嘅陷阱



其本上,佢都係要我地自問,點解你要心想事成果樣嘢,係唔係真係啱你呢?而其實師父同師兄都成日同我地講,有時d嘢,比到你未必係真係好似表面咁好嘅。不過有時唔係個個人會明白囉,筆者就花左唔少嘅心機,相帶呢個信息比我地,而且個故事真係睇得出,係經過作者幾有心機去編排過,亦都好清楚咁帶到呢個信息比我地,只係講嘅好似無咁貼心。。。所以感覺上次果本好睇d囉。我其實可以用一句說話就可以總結呢本書講嘅嘢,就係"唔好亂用心想事成",或者"No free lunch"。。。有興趣就自己買嚟睇啦,雖然無上一本咁好睇,但係如果比我揀,我都會借嚟睇(要買就當然要諗啦,而且上一本我都係借架咋。)。。。好彩我都聽大師兄講,而家都轉左用"最高利益,正氣正念",做我心想事成嘅target啫。

沒有留言: