星期六, 4月 12, 2008

沉迷?

上個星期當無記賣廣告,話當晚有一個關於沉迷打機嘅節目,因為當時老婆個姪就坐正我隔離,我馬上笑住口咁話好啱佢睇。。。但係我老婆一般都好鍾意買魚頭就搭魚嘴,問咁你呢?意思即係話我好叻咩咁。。。

無錯,响數年前,我比佢表哥更沉迷打機,一日打十幾個鐘都只係家常便飯。當然我即刻都講,"無錯,以前嘅我的確係好沉迷。不過就係我已經覺悟,知道打機嘅問題,亦覺得打機幾無聊(除左winning。。。哈哈),所以我就痛改前非。"。

不過估唔到佢咬住唔放,即刻再追問:"咁而家又沉迷梗d咩啊?"。哈哈,我估佢都忍左幾耐先開聲。我的確係每當去做一件事嘅時候,就會做得好投入。無錯,我只會用投入去形容(正氣正念好多)。比著係以前嘅我,實鬧鬼佢,不過而家嘅我,竟然可以好輕描淡寫咁答佢:"咪就係睇書囉。"。哈哈,佢一定估我唔到。。。

不過表哥就好似對我睇咩書有d興趣咁,我當然用激將法去對付佢啦,話"我睇果d書唔啱你咁弱小嘅心靈睇架喎。。。"。佢當然好唔服氣咁話"你個心靈就弱小。。。",哈哈,我於是就打蛇隨棍上話:"你真係咁想睇?好啦,咁我就比我d書你睇啦。其實都好啱你睇架,我睇果d書多數都係分析吓好似你果d case囉,好似話點解你會成日發皮四咁囉。"。哈哈哈哈,點不知佢竟然玩認衰咁話:"啊,係啊,我個心靈真係好弱小架,真係唔係好啱睇呢d書架。。。。"。。。 =="

其實諗返轉頭,我而家最投入嘅,又真係並唔係睇書。睇書只係其中一種途徑,去逹到我嘅興趣,而我真正嘅興趣,亦唔係靈修。靈修亦都只係另一種途徑而已,我真正最投入嘅興趣其實只係。。。。。健康!!!係全個人,包括身心靈上面嘅健康。所以我就不斷睇書啊,上堂啊咁,去學識點先係可以達成我到健康人生路。。。

沒有留言: