星期二, 5月 06, 2008

camp後感

啱啱完成一個三日嘅原生脈絡camp,一返到屋企沖完個涼,咁啱又做香港小姐,即刻就有一種由地獄上返嚟天堂嘅感覺。。。

一眾嘅婆娘門唔好鬧我住。。。其實我係話啱啱完成左個地獄式嘅訓練營,返到屋企,有屋企人(其實得返個仔仔,個個都散開哂。。。)陪住我睇電視,真係有一種好舒適嘅感覺,直情好似上左天堂咁舒服啫。。。

其實呢個camp真係好攰,日日都好攰,攰嘅原因並唔係時間長,亦無咩體力勞動。原因其實我唔係太知,有可能我地個個都太投入,所以先會感覺到果種攰,不過果種攰我又真係唔識點形容。返到屋企未到九點我老婆同外母就已經趕我走。。。唔好誤會,佢地並唔係趕我出門口,只係叫我快d去沖涼,因為佢地見到我個樣,真係攰到好似做左幾日苦力咁。。。攰到今日佢地問返起我尋晚一d事情,我竟然完全無印象,而且仲要沖左兩次涼都唔知。。。作為一個傍觀者已經如此,有份參與其中嘅師兄師姐當然會更攰,更唔好講師父,佢有幾攰就真係無法想像,真係要同師父講多一聲多謝先得。其實第一日,我已經覺得師父個樣好攰,到左最後一日,見佢隻眼直情打唔開咁,真係有幾辛苦無人知。。。

講返個camp,其實真係好多得著,每一樣得著都令我覺得個camp好值得,除左一樣。。。

就係多左嘅兩磅嘅肥豬肉~~~ 有無搞錯。。。

開頭我真係諗極都唔明,明明食少左嘢,又食清左,點解會肥左嘅呢???後來同師兄傾左一陣,佢話其實個camp經常都好多energy,唔通我吸埋吸埋都唔知道???唔通係我太八掛,成日開左個太陽輪嚟收?早知關哂七輪先啦。。。不過真係好值得一再回味,我尋晚九點半就訓,但係一訓著,camp入面嘅事情就再次响我個夢入面replay多一次,啱啱replay完最後一個case,我個人突然覺得好。。。。唔識形容,總知就醒哂,好精神,好有力,好想做d嘢。。。

見訓唔著又無事做,於是就將呢幾日無練到嘅功,加上無唸到嘅經,補做/唸返哂佢,一搞就搞左半個幾鐘,做/唸完哂之後就只係諗起一個字,就係"痛"。。。仲要係好勁痛果隻,覺得隻腳差d比左人添,金鋼坐果然唔簡單。。。但係真係好work,因為唔駛幾耐我又可以再次訓返,仲要一覺訓到大天光添。不過今日一路返工同放工都無睇書,唔睇書嘅原因並唔係因為攰,亦唔係懶,而係好想再次回味camp裡面嘅點點滴滴,需然我未之於好似有師姐咁陰陰笶,不過每一次再回味都有好深刻嘅感受。。。

講講吓又唔知講左去邊添。其實我呢編blog除左想係咁話"正"話"好"咁行嘅嘢之外,我真係想講吓少少個人感受。每一次活動完分享時間,我都唔係講太多,原因有唔少:-

一來其實我係慢熱形,一下子未必有太多分享,可能我要再三回味之後先可以有更深刻嘅感受。
二來係我想留返d時間比咁多位師兄師姐,想多聽其他人嘅感想同意見。
而最重要嘅係,想留返响呢個blog入面詳細分享,因為又唔怕太長或太短,亦可以吸引多d讀者,如果唔係無咩blog post咪無人嚟睇。。。哈哈哈。。。

講真完左今次camp,比我發現好多人,外表好似很平凡,其實內裡很是不平凡,psychic不知幾勁,有一d外表好似好軟弱好需要人幫,其實真人不知幾咁堅強幾掂,有嘅外表好似無咩特別,原來不之幾咁有內涵。亦越來越發覺,心念原來好勁,只係少少一句嘅肯定說話,竟然可以令到我散野散到坐都坐唔定,令到我同部份同學都覺得,第時教小朋友,真係唔好亂咁鬧,如果就咁就比你搞到你個小朋友有個心結嘅話,你點好意思。。。亦發覺自己成日都因為一d好似芝麻嘅小事而睇唔開,不過就真係點都放唔低,但係原來我並唔係畸形"coz I am not alone"。。。其實如果可以退一步嚟睇,感受可能唔同哂,咁就會易好多放低任何事。。。因為好多你覺得好重要嘅事,如果可以抽離,從第三者嘅角度嘅睇,可能只係一件芝麻小事,如果就咁退左一步就可以睇得開又放得低,咁唔係易好多咩?

好多事其實上天一早有安排,好似今次對功課,我因為私人少少嘅芝麻小事,點都抽唔到時間對最後一份功課,但係竟然有意外收穫。而今次入camp分組嘅時候,到我手上嘅時候,只係得返一張藍色,其餘四張都係一樣顏色,本來真係好想同未抽嘅人一組,點不知抽嘅時候唔知因咩原因,竟然抽左一張藍色。講得準確d,係攞左一張藍色,因為所有嘅紙都只係就咁放响我手掌上面。但係咁嘅分組安排,原來造就左兩個有相似經歷嘅同學仔一組,佢地做完左份功課已經解決左部份問題。。。

今次camp嘅最大得著,就係比"遇見未知的自己"更實在,發現平時嘅我原來真係唔係我自己。。。我一路都以為自己其實好開朗,點知check出嚟原來唔係,本來我都唔係信到十足,但係問返十個人,十個人都話我唔係。。。有見過一晚嘅同學仔,一早就話我响度橕梗。。。有同學仔就話從我嘅言行舉止亦同樣睇得出。本來想MSN叫一個同學仔加油,同佢再次講我對佢嘅睇法,竟然一路同佢MSN,佢話一路見到一個小男孩,係一間好黑的房入面,度門從內鎖住。。。???呢件事仲搞到我頭痛左個幾鐘,真係唔明,不過可能我真係再敏感左,今朝一早返到公司,感覺到一股氣,直入我頂輪,搞到我有少少暈暈地添,唔通有人。。。

又橕遠左添。Anyway,師姐出camp嘅時候亦同我講同一樣嘅說話,話我唔好橕到咁行。。。唔通係真嘅???雖然我本人都仲唔係太同意,不過有時真係傍觀者清,聽下人講又真係無壞,如果你自己搞左好耐都解決唔到嘅事,Why not聽吓人地嘅意見呢???不過一路返屋企,一路係咁諗,又發覺我有唔少時間,真係將其他人(包括屋企人同朋友)嘅問題背哂上身,响公司亦係。。。唔通我嘅真我真係一路都呃梗我自己???不過有問題唔緊要,最緊要正字。。。唔係,係最緊要正視先真。。。希望其他同學仔都一齊努力,唔好浪費左師父今次嘅一番苦心同大家嘅努力,要再組返咁多人入多一次camp真係唔係咁易。。。

沒有留言: