星期四, 5月 15, 2008

usui reiki level 3 sit-in part 2

啱啱sit-in完第二堂usui reiki (臼井靈氣) level 3,竟然又有驚喜,原來除左七輪經脈清嘢之外,仲可以幫人清任督二脈,又簡單。無啦啦比大師捉左我出去做demo,好彩都叫做勤做小周天咋,唔係比佢check到任督二脈唔通就死火喇。。。

最開心嘅都係見到past life,雖然唔係睇到好多,不過都係叫做一個好好嘅開始。。。仲要一見就見到個靚女添。。。不過對眼真係好攰。。。

講返自己,我估唔到比佢地睇到咁多past life,包括有日本人,其實上次都已經睇左好多個,唔怪得我咁鍾意去日本旅行啦。。。又有人人見到都想打嘅死靚仔,肥鬼佬,好彩仲有一個靚仔啫。除左地球人之外,原來我都曾經係外星人,個樣仲要成個冼樸咁。而除左人之外,我竟然仲試過做動物,包括熊同浣熊添。。。

沒有留言: