星期四, 5月 22, 2008

清過頭

尋晚老婆突然叫我幫佢做healing,一掃佢氣場就見佢後天眼好厚,特別係右邊。問佢邊度唔舒服,佢就話個頭有少少聚。其實佢近排因為要照顧阿B,都搞到無覺好瞓,於是我就覺得要幫佢清。一埋身就幫佢清小周天,又用七輪經脈做返個大清洗,之後就貓爪佢後天眼同右腦,其實都未落爪,佢就已經好眼瞓。但係一落爪,佢就話唔舒服,暈暈地咁。見佢咁虛,都唔敢爪得耐,都係求其爪左佢兩分鐘咁啫,之後就幫佢小補左一陣,點知佢都仲係話暈。但係佢又話好眼瞓,想即刻去瞓。本來都仲想補多一陣,不過諗住佢瞓醒一覺,應該會咩事都會無哂,所以就由得佢去瞓。

點不知今晚返到屋企,佢就即刻收到投訴,仲話要同師父講,話我完全唔掂,又話我未滿師唔好幫佢做,因為佢今日暈左一日,仲要無哂胃口添。。。唉。。。我本來尋晚都想繼續架,不過係佢自己太眼瞓唔比我做之嗎。。。今晚我一定要幫佢做返好,還我聲譽。。。同佢講左好耐,佢先肯比我幫佢做。做之前梗係問吓唔同嘅同學仔,我點做好,結論都係我應該主打補。一落手就幫佢落枝針去佢個血海,之後就用七輪經脈補吓先,好彩,補左一陣佢就話好左d。其實尋晚我都有係咁吹符號,諗住係補得最快最勁添。不過今日諗返,可能唔係補得唔夠,而係清得太過急進,所以先至要補鑊金嘅。亦即係話清得太金,唔係補得唔夠。

Anyway,見佢一補就好返好多,於是就信心大增,跟住就補吓佢個後天眼,之後再做埋七輪經脈補。補完之後佢就無哂事,跟住先清返枝針,全程都係三幾分鐘。之後佢又話個膊頭好"moun",想我幫佢鬆返。老婆開到口就梗係無問題啦,膊頭"moun"都係爪吓就應該OK,爪左幾分鐘佢就已經好返好多,之後又話個胃唔妥,但係今次我就比,因為掃佢氣場唔彈手,應該係要比,所以都係比左幾分鐘,之後佢就好開心咁話好返哂。

本來事件已經告一段落,點不知佢差唔多瞓又話好熱,又怪我。。。唉。。。做人真係難,幫老婆做healing仲難。Anyway,唯有用個綠葫蘆幫佢清吓熱氣,不過今次唔敢做咁耐,因為怕佢又話暈。。。做左四十九周,之後佢本來只係話好左少少,但係都唔敢同佢做咁耐,叫佢飲多杯水就算,呢次我估瞓醒真係會無事喇。。。

呢一編咁突如其來嘅blog post,搞到我無時間寫sit-in level 3後感3添。。。

沒有留言: