星期二, 5月 27, 2008

與神對話

睇梗未知的實相嘅同時,我亦一齊睇埋呢本與神對話。响呢段期間,我有浮沉於天堂與地獄之間嘅感覺,當然一睇未知的實相就好似比人打左落地獄咁,再睇返呢本與神對話就馬上上返去天堂一樣。。。

相比之下,呢本書無咁震撼,但係如果唔係同時間睇未知的實相,呢本書會好睇好多。

Anyway,佢裡面都有唔少資料,我覺得都幾值得highlight出嚟同大家分享一吓:-

1。所有靈魂都有權選擇佢自己嘅父母,以至未來嘅人生。
2。其實我地呢個世界發展成點係我地一手一腳有份參與創造出嚟,所以唔好怨點解呢個世界會變成而家咁,要做嘅應該係盡返一分力去改變佢。佢有一句說話我覺得好有意思,就係:"宇宙裡無受害者,只有創造者。"。
3。我地嘅人生係基於我地自己嘅選擇,亦即係有唔開心嘅地方唔好只係識得埋怨,要好好咁選擇自己嘅人生路。
4。佢其實都幾有佛家嘅思想,話我地出生嘅目的原來係為左開悟,其他一切都唔係。。。仲要都幾近小成佛學,就係要自我中心,好似先度己,後度人。。。
5。神好多時同我地溝通,係通過我地嘅經驗,而唔係單單用文字,因為文字可以表遠嘅意思真係太有限。。。
6。基本上係無所謂嘅天堂,地獄同karma,全部都係我地自己創造出嚟。
7。神就係一切萬有,神亦會通過我地去經驗一切。
8。我地係通過思言行對世界創造,同佛家嘅意密,口密同身密又幾似喎。不過佢對思言行有好詳細嘅解釋,絕對值得一睇。
9。佢講到,有d人病,活在痛苦,其實係佢地嘅靈魂自己嘅選擇,thats why大師都叫我地唔好亂咁幫人做healing。。。之但係你亦可以好似耶穌咁幫其他人,千奇唔好誤會,耶穌亦唔會亂咁幫人做healing嘅,因為耶穌知道係佢地嘅靈魂請求治療作為佢地生命過程的一部分。
10。我地目前的經驗係建立在先前的思想上,思想導致經驗,經驗又導致思想。當"發起思維"是喜悅的時候,就能產生經常不斷的喜悅。
11。我相信而家好多new ager都知want(想要)=wanting(缺乏)。咁點先可以心想事成?睇吓本書咪知囉。
12。我地嘅身體會將思想轉譯成物質,如果一個人充滿負面及病能思想,你估佢個身體會點?
13。要逆轉負面思想變成嘅物質,要靠極端的信心,它需要對宇宙正面力量之一個很強的信念。
14。治療者正有這樣的信心,佢地知道你在當下這一刻本應是完全,完整和完美的。這個知曉亦係一個思想,並且非常有力,有移山的力量。亦因為咁就算遠距離亦都可以治療人。

當然仲有其他見地啦,不過太多喇,我都只係可以寫到上面少少嘅重點。唔。。。我會推介比任何人睇呢一本與神對話,其實我已經叫左唔少人睇呢本書,希望內容可以幫到佢地啦。

沒有留言: