星期五, 5月 16, 2008

正氣正念

啱啱尋晚sit-in usui reiki (臼井靈氣) level 3嘅時候,有一part又玩返usui reiki (臼井靈氣) level 2時候玩過嘅"仙人指路"。回想level 2嘅時候,要用哂symbol,仲要send哂energy先做到嘅事,level 3竟然可以只係單單用意念,已經可以做到。其實亦間接話比我地聽,我地越係高level,我地嘅念力會越大。大師亦即場解答左我呢個問題,答案亦同我諗嘅相近。

本來簡簡單單嘅一句,我感受都幾深。你諗吓,我地只係用左意念,已經可以達到咁嘅效果。如果我地亂諗嘢,萬一成真,好嘅就當然無問題,萬一係唔好嘅咪大件事。能力越大,責任隨即越大,我地真係要好少心咁諗每一件事,正氣正念過每一日,原來真係好重要。。。

其實感受深嘅另外一個原因,係知道意念嘅power已經咁勁,如果再加埋說話,power會仲大。我諗每一個人都同我差唔多,好嬲嘅時候咩都講得出,萬一氣言全部成真,咁就真係連累左好多人。。。

同道理,當我地心灰意冷嘅時候,亦可能會講出好多古古怪怪嘅晦氣說話。。。話得係晦氣說話,當然亦唔會好得去邊,萬一成真就當然唔會好。所以我會開始警惕自己,真係要慎言,唔好第日先嚟後悔,果陣真係太遲喇。。。

再將呢個概念推遠少少,既然我地嘅說話咁有力,點解响心灰嘅時候。。。唔係,應該係無論任何時候,都應該多講鼓勵同正面嘅說話,用我地嘅念力,去改變我地嘅將來。希望在明天,前路由我創吖嗎。。。

沒有留言: