星期六, 5月 24, 2008

領悟。。。

啱啱收到最新投訴,阿舅母(表哥個阿媽)話阿表哥(亦即係我老婆個姪仔,我阿仔個表哥)而家好鬼煩氣,我即刻估到咩事,因為係笑住講。佢話而家表哥成日同佢阿媽講:"你真係愛我喇,又買呢d呢d嘢我食。。。"。唔通佢真係諗通左?真係無白費我上次嘅心血。。。

我老婆就話我教得佢聽係因為我係過來人,好有說服力。但係我就話:"其實係因為我比左個空間佢自己諗,佢大個仔架喇,好多嘢都知道架,不過有時係唔鍾意做,比人煩就梗加因為反叛唔做。但係如果係佢自己諗出嚟嘅嘢,就會好唔同,所以我盡量唔教佢點做,係問佢想點做。其實比左個問題佢已經好夠,就算佢今日諗唔到答案,又或者聽日仲未諗得通,只要佢有真心諗過,總有一日佢會領悟到。。。"。之後佢地都唔太同意,不過唔緊要,慢慢嚟,呢d我覺得都算係佢地自己嘅karma嘢。同朋友傾過,大家都覺得我地學左能量,有時人地嘅karma都係好難幫,都係要當事人自己領悟,我地只係比個指示佢地,佢地收唔到當然可以比多d hints,如果佢地收到唔同意或者唔做就無得幫。。。而事後我亦覺得我仲有改善嘅空間,因為我亦未改到我長氣嘅壞習慣,如果唔係今次佢地問我都應該唔講我個諗法,返而係再比問題佢地自己諗,不過唔緊要啦,慢慢嚟啦。

等於尋晚大師講,好多時我地遇到嘅問題,自己會覺得好難搞,但係其實有時只係我地自己諗唔通啫,到你諗通左嘅時候,可能就會叮一聲咁話:"咦,原來真係咁簡單架"。PS 我唔exactly記得所有wording,不過呢個係我get到嘅意思。。。所以有時面對問題諗唔通,不訪同身邊嘅朋友分享一吓,記住係分享。講得分享亦即係相向,你講比人聽嘅時候當然會希望人地真係有諗過你嘅處境先比意見,到人地講返比你聽嘅時候,唔該你都用心消化下人地個意見嘅用意,唔好太主觀咁唔啱聽就話人地唔明你講咩先得架,講真,如果你真係諗得掂嘅,就唔駛煩住自己咁耐都解決唔到啦。。。我見嘅case多數都係因為自己太投入,先入為主,所以未能客觀咁了解件事,俗語都有話傍觀者清吖嗎。

好似我咁,其實尋晚嘅party我本來就唔敢諗,點不知我一同老婆講,佢就話:"唔。好啦,你去啦。。。"我即刻好驚奇咁問佢:"係咪真啊?"。。。你估唔估到佢講咩啊?佢話:"見你去完之後個人開心左咁多,你去啦,我地搞得掂架喇!"佢仲話:"你知唔知你以前好易就’moun’住塊面架,又容易擔心,郁d就擔心到無水洗面咁。。。"有無咁誇張啊?我真係唔知原來我係咁,需然我都幾易擔心,可能我又鍾意多管閒事,咩到一身都係數。。。本來好似同上高嘅事無關係,不過睇埋下面你先講啦。

而家我跟左師父之後,又真係睇得開左,一來無咁八,因為我開始明左一個道理:"人地嘅事人地做吖嗎"。再睇埋果d靈修書,就梗加覺得做人唔可以咁。。。好似有時如果想同人講一樣嘢,特別係靈修啊,靈氣啊果d,我都唔會再話比人聽點好點好。學師兄講:"咁多網上資料,如果佢係有心想知嘅,一定唔會有問題。"佢有興趣問嘅我當然會答,佢唔問我講比佢聽都無用,重點係點先可以令到佢有興趣。。。但係要做到真係唔係咁易,呢樣亦係我而家努力學習梗嘅事。。。

沒有留言: