星期四, 5月 29, 2008

愛子深切

尋晚上爺爺屋企食飯,咁啱比我睇到一幕”師奶愛鬥大”,覺得都好有意思,想同大家分享吓.果一幕戲包括其實係囡囡,仔仔同埋媽媽一齊响度傾偈,事源係呢個媽媽不嬲都好反對囡囡揀呢個未來老公,而啱啱囡囡正在因為揀度蜜月嘅地點而唔開心,囡囡就想出國旅行,但係未來老公就礙於未來老爺(亦即係佢自己爸爸)從未出國,如果佢自己出國爸爸會好唔開心為由,拒絕左未來老婆嘅出國旅行度蜜月大計.佢地嘅對話係咁嘅:-

媽媽:”都話左有三種男仔唔嫁得,第一係...第二係...第三就係考順仔”(唔好問我...等於咩,因為我唔記得所以先用...代表咋,信我...係咩一d都唔重要.)
囡囡:”咁點啊?”
媽媽:”唔好嫁佢囉.”
仔仔:”我明白喇,第時我結婚嘅時候,咩都要就哂老婆,阿爸阿媽講咩都唔好理...”

聽到呢度我即時哈哈大笑左出嚟,爺爺麻麻因為同孫仔玩梗,所以都唔知我笑咩.我笑有三個原因.第一係因為我覺得真係好有意思,有好多時父母因為愛子深切,好多時都未能好客觀咁睇事情.第二其實相似嘅情況,亦發生過响我身上,唔好誤會,我都係做仔仔嘅角色,我亦係講返同一句說話,所以我先笑到咁大聲,當然事情係點我不便透露啦.第三個原因係....我覺得上天好似要再次提醒我自己講過呢句說話咁,因為如果我唔上爺爺屋企食飯,我係唔會開電視,就算開都係三色台,再者,一般情況跑馬日我係唔會上爺爺屋企食飯,費事阻往佢做功課吖嗎,但係今個week end佢好急咁突然話要去旅行,所以先搞到跑馬日都上爺爺屋企咋...

沒有留言: