星期三, 5月 28, 2008

練習練習再練習

早前同朋友傾開,佢得知我只係幫老婆同埋自己做healing,就馬上鼓勵可以試吓幫朋友做,不過我都仲係有少少保留,原因係怕自己做得唔好,搞到朋友就唔好,而且上次幫老婆清過頭事件,雖然唔完全關我事,不過都有少少打擊信心。

今日,有朋友話喉嚨唔舒服,叫我send d能量比佢,send energy我不嬲都無所謂,因為應該唔會有咩大問題。我一send能量就發現個心好震,唔係心輪,係真係個心,而且喉嚨完全無feel。無咩信心所以就唔敢send太耐,同朋友傾返佢都無話個心有咩事喎。開頭仲以為自己feel錯,好彩後來佢終於都同我講返,先知雖然佢個心無事,但係佢係有心事,我d信心就即刻返哂嚟。

之後又有另外一個朋友有需要energy,今次一send個feel好match佢個symptom,所以就send耐少少,可惜趕住返屋企,唯有再約今晚同佢用公仔做返個full body啦。

不過今日因為响公司度send,又唔想send得咁陽,唯有用新嘅方法send,本來師父都話會好激,但係我試過好多次,send比自己同以前未做完嘅事做能量轉換,果時咩feel都無,所以不以為然。點不知今日第一次send完已經覺得都幾激,但係又以為係因為有心事所以先會咁,不過到左send完第二次之後,就發現原來真係幾激。事關我send完energy之後,隻腳都仲好似有好多energy响度走嚟走去咁,搞到有少少好似腳軟嘅感覺添。

其實有時真係覺得幾奇怪,我閒時同同學仔玩練習send energy都有少少feel,雖然唔係次次同佢嘅symptom exactly match,但係次次上堂練習都無feeling,所以先搞到我未可以完全肯定自己咁啫。好彩我老婆雖然口口聲聲都話我唔掂,但係次次都肯比我幫佢做healing,有時仲主動叫我幫手添,我d信心先返哂嚟咋。

Anyway,我覺得好似我地呢d未可以完全肯定自己嘅學生,先至要多加練習,因為只有從不斷嘅練習當中,我地先可以更加肯定自己嘅能力。睇書都有講,治療人係要有極端嘅信心,而且師父亦成日叫我定要肯定自己嘅能力。。。

沒有留言: