星期一, 5月 26, 2008

未知的實相

花左好大嘅力氣,啱啱叫做睇完呢本靈修必讀書"未知的實相"。坦白講,我明到一半都無,但係已經有個好強烈嘅感覺,呢本書好堅。。。所以一路都懷住一個好矛盾嘅心情睇呢本書,一方面好想睇得明呢本書,覺得d內容睇明左會對自己有好大嘅幫助,但另一方面就好低落,因為真係睇極都唔明。。。


講反本書,基本上呢本書係話比我地聽,實相係點運作,咩叫實相?實不相瞞,我真係未係好明,我靜係知我地呢個世界係其中一個,夢境係另一個。對於仲有d咩係?同點先算係一個實相?我真係唔識答。


本書有幾堅?呢本書係1974-5年出版,但係佢已經可以對呢個世界,用一個好量子物理學嘅角度去解釋,我覺得一d都唔簡單,雖然量子物理學早在191x年已經有,不過呢本書嘅內容真係好唔簡單。再者,佢講到我地呢個世界根本上就係一個能量世界,同師父講嘅百分百一樣。。。


其中我睇得明又覺得可以同大家分享嘅內容包括:-

1。佢對當下有一個非常之咁詳細嘅形容,當中包括好多可能性,不過我都只係明d唔明d咋。
2。我諗唔少人都知意識係由能量組成,不過我就真係唔知人格同能量究竟係點運作。
3。能量係唔會無啦啦多左或者少左,只會由一個實相走到去另一個實相,同師父講嘅又係一樣。
4。人本身由神成分(god-stuff) 所組成就與由地球成分所組成一樣多,在他自己內的神渴望著在神內的人以及地球經驗。亦即係同new age講嘅一樣,神即係所有。


我睇唔明嘅內容真係太多,不過其中我都覺得有d真係同我地幾貼身,可以同大家一齊研究:-

1。佢對時間有一個非常新穎嘅概念,佢話時間除左可以向前,向後,仲可以向內同向外???
2。原子係過程,而非柬西。。。咁咩先係東西?唔通呢個世界真係咩都係假嘅?真係色即是空,空即是色?
3。呢個世界最細嘅唔係原子,係意識單位,而佢天生係包含左擴張,發展同組織等無限特性。。。
4。意識單位移動得快過光???一個原子仲竟然會有幾百萬個意識單位?
5。意識單位有它們的傾向???我地其實係由識識單位組成,唔通就係因為咁我地身體有d地方,就算夾硬醫好佢,遲d都會再病過?
6。佢有解釋生物進化嘅歷程,同達文西講嘅差好遠,不過都唔係太過睇得明。佢特別提到海豚,原來海豚係有高度發展了的個人及團體的彼此認知及交往行為,同人類好似,唔怪得大師都係咁講啦。

除左上面提到嘅,仲有好多好多新資訊(起碼對我嚟講係新),唔睇真係走寶。而且我會覺得,所有想了解我地現今生存响咩世界嘅人,都應該買/借呢本書嚟睇,如果係玩energy嘅就梗應該睇,若果有時間就應該睇多幾次,因為我估好少人可以睇一次就明哂,不過唔好話係我講,睇呢本書等同進行一次大懲罰。。。我本來都想睇多一次,好可惜忘記左續借,已經比人罰左成十蚊喇,再罰就貴過買一本架喇。。。點解會比人罰?因為唔記得續惜,又唔想停,想睇完先還,於是就比人一路罰囉,真係慘。。。


本來我想好快咁睇多呢本書一次,再睇吓有咩可以再寫,因為仲有好多好多資料係值得寫,不過一來我唔明,二來因為我都唔明,所以我就唔係太記得,但係呢本書實在係太可怕,一睇個頭就會痛,唔駛十分鐘就好想放棄。。。好希望可以睇到其他同學仔睇完呢本書之後寫嘅讀後感。。。我會遲少少等自己覺得ready之後就認真咁睇多呢本書一次,到時會再寫一次讀後感,應該都會幾唔同,不過我諗我會睇左其他賽斯嘅書先,特別係入門果幾本。。。

沒有留言: