星期六, 5月 24, 2008

usui level 3 sit-in part 3

啱啱星期三sit-in完last一堂usui reiki (臼井靈氣)level 3,今次嘅感覺實在係太好喇,因為一上堂就send能量比地球。同响屋企send能量相比,响堂上面大師帶住send係會勁d,感覺send到多d energy去地球,不過同時間,我嘅身體可能負荷唔到咁多energy,個人有少少攰,個心輪仲有少少痛痛地添。

講返我自己,今次比大師再做一次attunement,之後覺得出氣多左,條氣柱粗左,energy熱左。諗諗吓,原來自己一路都唔記得寫果編百日築基嘅後感,不過年紀太大,有少少detail真係唔記得左。。。下次真係要一路練,一路寫低先得。

其實上次做完attunement之後行小周天,真係唔大feel,只係有時覺得個天眼附近,有一股氣行過咁,有時就都覺得股氣幾粗,不過都只係第一堂有咁嘅feel。。。之後再行已經feel唔到呢樣嘢,取而代之嘅係,好多時一行小周天,身體唔同嘅地方都會熱熱地,有時仲超熱添。有時係一個穴位,多數都係湧泉。有時係一條經脈,我就唔係好肯定係胃經定脾經,不過似係胃經多d,因為覺得外面熱過裡面,連肺經/大腸經都試過幾次咁。不過最誇都係有次幫外母做healing,搞到出哂汗。當時嘅天氣雖然唔係太涼,不過亦未至於會出汗。

可能因為我成日話feel唔到個周天行梗,有一次師兄就幫手做左d嘢,嘩。。。勁囉,果日我一行個周天,就覺得有一股好強嘅氣行梗,仲一行個頂輪就開,好精彩。可惜,瞓左一日之後又再次回復平淡。。。不過行得多,發覺真係好可以幫手清到病氣,每一次初起感冒,一行返二五六次,當然係層層氣場都要行二五六次啦,之後就好返哂咁濟。真係好好用,又唔駛太用力,所以而家我都係主力做小周天。不過我唔會成日行咁多,因為次次行完個頂輪都開左,如果要出街就唔係咁好。本來read七輪圖都可以關返個輪位,可能我响呢方面唔太肯定自己,亦响影像化方面比較差,每次西式meditation例跟唔到。。。所以我read七輪圖關輪位多數唔成功,不過有機會係要read好多次先關到,但係我次次都read兩三次就停。Anyway,其實做靈氣五誡都應該得,只不過好多時要用嘅時候都將d嘢比返哂師父咁啫。。。

到左而家,先發現原來一路都feel到個周天行,只係太細感覺自己唔肯定啫,其實上次上到第三堂,師兄已經同我玩左一樣嘢,令到我肯定個周天係行得郁嘅。另外一次call公仔同同學個老公做小周天,仲feel到有兩個小周天行梗添。大師話一個應該係我(我估行得快果個),第二個應該係佢,真係勁。所以有時我呢d初學者,係應該比多d信心自己,相信信心越大,功力都會越勁,效果自己會相對好d啦。

其實身體上都有感覺,就係有少少,不過就一路幫自己做多左healing,痛嘅感覺就慢慢行開左。但係佢未係完全走開哂,耐唔耐我一懶佢都會返嚟搵我。。。 其實真係要多謝佢先得,無佢提醒我,我有時真係會懶左,亦唔知自己身體有咩需要。

大家係唔係覺得好奇呢?點解今次個blog post咁早嘅。我都唔知點解,尋晚去左活出真我分享,同會後狂歡party,返到屋企覺得個人就靜唔到,又好熱。唔通太耐無唱K,都話唔好比個咪我架啦,哈哈。於是就偷懶無練功就瞓。點不知一早就醒左,仲要瞓極都瞓唔返添。。。於是就起身練返尋晚無練嘅功,仲順便練埋今日要練果一part,但係個人已經全醒,於是咪唯有起身寫埋呢編想左幾日又無機會寫嘅blog囉。。。

題外話,每一次朋友問我level 1, 2定3多嘢學,我每次都答佢level 1最多,跟住就level 2,最少都係level 3,但係唔知點解,每一次上完level 3先係最多嘢寫。。。

沒有留言: