星期二, 1月 08, 2008

Usui Level 3 - part 3

終於都上完哂level 3,今次比terry師兄淨雞雞考我不唔知。事原係,師父叫我地玩小周天,仲要試推郁隔離嘅同學,我隔離有mondi師姐同terry師兄,開始就係師兄師姐推我玩先,佢地一齊推就梗係郁啦,不過唔夠自己玩咁大feel。之後就到我試推郁佢地,平時我行小周天係會行得好快,但係好多時都快到無咩feel,又越行又越無feel。今次就好唔同喇,一開始我已經覺得好有feel,個feel係好吃力,好似推極都係行得好慢咁,仲慢到好似想停想停咁添,於是就比好多力,想推返快d,但係無論我點出力,個周天都係行得好慢好慢。後來,唔知行左幾多周之後,無啦啦就行快返,仲行得快過平時添。

等我仲以為功力有限,唔係好推得郁兩個人添。到問返先知原來係terry師兄可能見我無咩信心,比d肯定我,等我知道我嘅小周天真係行到,仲真係可以推郁其他人添,亦都比我知道如果推唔郁係有咩feel。今日我就係咁試喇,當然係試推郁唔同嘅人,睇吓有咩feel囉,而亦無同當事人講。發現原來無學過嘅人,多數都係好難推郁,就算係推一個上完level 1嘅都易過推郁一個完全無學過嘅。我仲試過推一個話以前學過氣功嘅朋友,點知同推一個普通人一樣咁難,畢竟佢都放低左幾十年(真係多過三十年架喇)。呢件事亦都比我明多一個道理,就係:練武不練功,老來一場空。

今日又响公司幫個朋友用紙開左個陣(比人知我响公司做私人嘢添),send左半個鐘energy,send到隻手勁麻痺,希望個陣幫到個朋友啦。我自從開左d陣之後,近排都好似幾順咁,無啦啦個業主又自己主動話幫我換水管,又無啦啦賣左個琴,咁我屋企就多左d位,而BB床再唔需要怕上面跌d灰落嚟,因為有位搬喇。

到左past life都係好失望,因為都仲係睇唔到,不過就睇到少少大師個past life,都算做有返d信心。

而呢一堂之後,又比我學多左好多嘢,不過好難用寫嘅講出嚟,簡單d講就係仲有排學,靈修嘅書唔係癈話,有機會都要睇多d先得。而且仲比我知道原來Terry師兄真係好勁,唔怪得師父都話佢係未來大師級人馬啦。

仲要快d出去買返d公仔,有好多功課等住我做架。。。

1 則留言:

匿名 說...

點解我無收到REIKI 3既通知既?
小師妹