星期三, 1月 30, 2008

初次sit-in樂與怒

啱啱sit-in左兩堂usui reiki 1同埋一堂usui reiki 2,真係獲益良多。亦比我見到,原來曾經嘅我(有過一次差不多一樣嘅表現咋),有幾面目可憎。。。真係罪過罪過。。。從另一個角度睇,Alan嘅修為真係好勁。

Anyway,今次sit-in,最大得益有四。

第一,原來有多過一個方式,去寫同一個symbol,而可以得到嘅能量係有分別嘅。
第二,last一堂level 1 practice healing嘅時候,真係多謝各大師兄師姐,比我大開眼界,見到好多唔同嘅healing手法,雖然我未學到,不過都叫做見識過。
第三,一路以來都覺得做頭嘅師兄師姐級數非凡,今次終於都知道自己真係有排學先得。事原今次做healing,終於有機會幫人做頭,Terry師兄叫我做小周天,幫手散嘢。原先都有d信心,因為而家成日都做小周天,一日大大話話都做一千幾百次。點知同人做嘅時候,個周天每行兩圈,一定會行返轉頭一個圈,搞到我好鬼唔舒服,之後我直情要離開一吓,飲返d水,再停多一陣個人先順返。原來會有d人係咁勁,會帶我個周天返轉頭???定係自己仲未行個周天行得順,所以先會咁呢???

最後,我要多謝咁多位大師兄師姐,因為佢地嘅積極參與,幫我做healing,令到我從始可以坐金鋼坐做meditation。事原係,當輪到我上豬肉檯嘅時候,竟然受到各大師兄師姐嘅積極參與,口中當然話好驚啦,目的只係為左增添dd嘅歡樂氣氛啫。實際上嘅心情係超級開心,亦超級感謝,簡直好似有人送左個kinda出奇蛋比我咁。因為各大師兄師姐聯手嘅威力,真係非同小可。首先係elaine師姐講中我夜訓,幫我比energy個肝,勁!Terry師兄又幫我補腎,正!之後佢地不約而同咁話我隻腳有問題????不過我平日又無話覺得隻腳有d咩喎。。。

成個healing都好enjoy,不過我都無偷懶,我亦一路做小周天,幫自己散吓嘢咁。而各位大師兄師姐幫我發左一陣功之後,我就覺得盆骨"咯"左一聲,即刻鬆左。爽啊!無幾耐之後,就輪到腳背又"咯"左一聲,又鬆左。勁正啊!一路做梗嘅時候,兩隻腳背都好似比一舊大石壓住咁,郁都唔郁得咁。做完之後就腳軟軟咁,不過隻眼就有返哂神,sharp返哂,d攰嘅感覺通通都走哂,又要多謝elaine師姐。事關佢知道我地成日睇住個mon,所以就特別關照住我隻眼。

事後,師父就話原來我隻腳好實,要多d坐金鋼坐,先可以令到隻腳鬆返。不過一路以嚟,我都唔係好坐到金鋼坐做meditation,好多時坐唔夠七息就痛到一d都靜唔到。之後師父就比左幾吓大師兄師姐門認為我會痛到叫救命嘅正嘢我歎,雖然真係有d痛,但係又未至於要痛到叫救命,可能我隻腳真係好實。之後Terry師兄又再加幾嘢我歎,感覺都係一樣。其實之前去做massage,個師父係咁用盡力同我做腳,我都無咩反應,但係個師父輕輕力咁同我老婆做,佢就叫到鬼死咁大聲。果時個師父仲話我隻腳好過我老婆隻腳好多添,真係老點。。。

之後返到屋企,竟然可以順利坐到金鋼坐,今朝一早起身亦都順利坐金鋼坐完成成個meditation,真係好勁。而家先真係知道原來自己隻腳係咁實,亦都要再次多謝哂各位大師兄師姐,你地真係好"勁"啊。有機會都要sit多幾次先得,直情正過出去做massage添啊。

沒有留言: