星期四, 1月 24, 2008

半年小結

學左靈氣大大話話都有半年嘅時間,真係話短唔短,話長又唔係長,總之就好快趣咁過左呢半年。啱啱sit-in左一堂level 1,alan突然問我上到level 3有咩感覺,真係一時間講唔出,比佢考起左。。。

返到屋企係咁不停回想呢半年裡面自己有咩轉變,諗左好耐,終於都諗到少少嘢,做左一個小小總結如下:-

1。上完level 3之後,d氣集中左。
2。得氣(唔知點形容)快左,即係好快隻手就有感覺。
3。Attunement感覺真係強左少少,我不嬲都無咩感覺,不過今次比Alan做Attunement嘅時候,感覺就強左d,感覺到勁熱,又感覺到隻手勁漲。
4。比人做healing嘅時候嘅感覺都大左,今日比個level 1朋友試,佢都未有feel我就已經覺得好多氣流入嚟我身體。
5。EQ好左dd,以前嘅我比較急,而家就好左dd咁多。
6。自從上完level 3之後,就忙左好多,因為好多嘢practice,又有好多嘢可以做。
7。無啦啦會有大概兩秒鐘嘅時間,個人突然會變得空空蕩蕩,感覺係由上至下,好似比人搶走左個靈魂咁。唔知係唔係後世幫我做past life healing?定係有人send心經比我解karma?定係有師父/兄/姐幫手做左嘢呢。。。咁嘅情形試過兩次,兩次都係日頭,四五點咁上吓。
8。試過有一排個背脊成日涼浸浸,我就估係比同事影響到,因為佢嘅問題解決左之後,我嘅感覺亦咁啱一齊無埋。
9。胃氣多左,呢個問題係自從行左小周天之後先發大左,其實好耐之前都係有好勁嘅胃氣問題,不過都好左幾耐吓。但係近排每日一行小周天N次之後,d胃氣就多到襟都襟唔住,而且不論有無食到嘢,d胃氣都係好勁。唔通我咁多嘢要散?
10。仲有,已經唔記得嘅,就係病。。。以前每一兩個月多數都會感冒一次,而家真係少左好多,亦即係身體好左好多。


其實上完level 3都有唔少感覺,等我做完個百日築基之後,再寫一編同大家分享一吓。

沒有留言: