星期五, 1月 04, 2008

Usui Level 3 - part 2

今晚alan一開始就教吹嘢,第一次只係有少少熱,因為自己偷工減料,原來有d嘢真係唔慳得。第二次就落足十二分心機,果然唔同d。第三次仲勁,因為用左alan教嘅另一個方法,隻手直情重到要放低添。。。之後教點樣唔駛劃symbol都做到healing,當然好好玩啦,感覺好鬼pro,不過我個人覺得都係吹好feel d。

再之後就教左一個好勁嘅心想事成陣,真係勁到無嘢好講啊。我仲隨身帶住佢添,等我set返個alarm,到時到候就refresh吓過個陣先。再之後大師姐話我地玩梗煲仔飯喎,哈哈。因為我地幾個一齊煲師姐個囡囡(佢阿媽都有份煲架),真係煲到我隻手都好鬼熱添,仲有少少痛啊。玩梗嘅時候,alan同大師姐又教我地睇氣,睇到少少咁啦,但係又唔係成日睇到,又好似有,又好似無咁,不過都係一個好開始,好開心。。。

返到屋企之後,忽發奇想,唔知吹個陣出嚟有咩feel嘅呢,於是就梗係即刻試吓啦,感覺係。。。。好勁啊,每一筆都感覺到哂啊,劃到最後又係好勁重,所有手指都漲哂,沖哂血咁,真係好好feel啊。

跟住就係由師姐門幫我地做attunement,感覺係隻手熱熱地咁啦,又見到d光咁囉。而第一次attunement就係由alan幫我地做,覺得隻天眼好鬼熱,做完隻天眼仲熱左好耐添。

And then就係試吓件level 3三文治嘅時候嘞。同level 2果件比,我就覺得勁d,同埋集中d,等我今晚搵個人試吓刀先。哈哈。試三文治嘅時候,發現原來自己處理karma嘅時候又做錯嘢喇,原來唔可以就咁話要處理一年前嘅事架,最好specify清楚個日子嘅date range,即係"我要處理二零零七年一月一日至二零零七年十二月三十一日嘅karma"咁樣做架,响地鐵即刻用哂新學嘅嘢處理d karma,即刻d手感都唔同哂,係非常之咁吉,今朝做嘅時候明明仲係無咩手感嘅。。。由上環玩到返藍田,之後咩手感都無哂,Yeah。不過我遲d都會再做返你,因為今年真係有唔少事情發生左,應該做多d。。。

Break嘅時候又發現原來我玩小周天嘅時候,一路都用錯左方法都唔知。。。好彩都有feel,我諗錯極有限。

最last係past life,我就睇大師姐,不過我唔係好睇到嘢。而佢話我好搞笑喎,因為用錯方法,搞到佢要忍住笑嚟睇我咁話,希望下次我用返啱方法會睇到嘢啦。

大師姐話原來我好多世都係日本人嚟喎(是日本人冒險家?),唔怪得我咁鍾意去日本啦,哈哈。真係好喇,以後又有借口去日本喇。唔得,下次有機會再去旅行要去日本先得。。。

返到藍田地鐵站,咁啱又撞到阿Ray,佢話想Sit多一次level 1同埋2先再上level 3,想打好個底先。真係好有heart。佢就好啦,level 2就玩左past life喇,咁佢上level 3咪可以玩多一次囉,真係正。

1 則留言:

匿名 說...

其實我都覺得你似日本人架,如果著埋日本衫仲似,仲要痴兩條八字鬚,正!