星期三, 1月 09, 2008

日常的佛心

今日睇師姐借比我嘅書,書名叫"日常的佛心"。我對裡面其中一編叫"掙扎"嘅文章好有feel。果編大致上係講有一個男人,見到一隻毛蟲,好辛苦咁响個蛹入面掙扎,但係良久都不能破蛹而出。個男人見到隻毛蟲咁辛苦,就諗住幫條毛蟲一把,佢用刀好小心咁開左一道縫,最後隻毛蟲終於都破蛹而出變成蝴蝶。好可惜,隻蝴蝶點都飛唔起。後來佢先發現,原來條毛蟲掙扎嘅目的,本來就係要令到蝴蝶蓄積飛行嘅力量。。。

個男人就咁,就好好心咁做左一件壞事。。。我對呢編文章大感覺嘅原因係,本來呢個咁簡單嘅道理,真係係人都知,以前嘅我亦會做到。試過有一個已經走嘅同事(同事1),叫我幫手睇住另外一個同事(同事2),因為同事2同事3之間,經常發生爭執,往往都要同事1出面做中間人。但係我嘅回應就出奇咁冷靜,我同同事1講,呢個世界無左邊個都係會繼續轉,你嘅走唔一定係壞事,可能加入嘅新同事會為佢地帶來新嘅化學反應,咁可能對同事2同埋同事3都係一件好事。但係唔知點解,近排自己都好似幾迷失咁,好多時都好不自覺咁做左或者想做果個男人做嘅嘢。。。

Anyway,其實本書裡面大陪份都係講一d咁簡單嘅日常事情,當然件件都係好convincing嘅佛理。而我亦都覺得人生根本就離唔開佛理,就好似今晚果套好無厘頭嘅"律政新人王II",我都覺得好似充斥住佛理咁。佢裡面講,阿崔正平為左令到法庭怪客以後都唔好再煩住佢,就求求其其咁叫法庭怪客去同自己鍾意嘅人,用直接嘅手法表白愛意,點知原來法庭怪客係鍾意佢老婆。。。

睇落好似幾搞笑,又幾無厘頭,但係諗真d,有時好多人都會為左一己私慾,或是一時之快,在無諗清楚嘅時候,做出一d令到其他人不安嘅事,但係返個頭,可能只會為自己製造另外嘅問題,個新嘅問題可能仲比之前嘅問題complicate九十幾倍。同時間,亦話比我地聽,叫我地要勇敢面對問題,逃避絕對唔係解決問題嘅辦法,你今日成功避開左個問題,第日可能會有第二個甚至第三四五六七個問題返嚟搵你,原因就係因為你無解決第一個問題咁簡單。。。

3 則留言:

匿名 說...

有冇覺得你講蝴蝶既故事同"慈悲與同情"既理論好有關係...

冒險家 說...

梗係啦,所以就對呢一編文章特別大感覺。

冒險家 說...

我係想講"梗係覺啦",點不知無打到個覺字。。。

最唔好嘅就係無得edit返d comments。。。