星期六, 1月 19, 2008

最後十四堂星期二的課

終於都睇完本"最後十四堂星期二的課",回想起啱啱睇完"人生最後一堂課",感覺好唔同。

相比下,本來呢本書更加感慨,因為主角到最後真係活脫脫咁,响眾人面前死左,但係我都好出期地,超冷靜咁睇完左。唔知係唔係已經睇過一公升眼淚嘅關係,因為Morrie亦都係有同一樣,叫肌肉萎縮性脊髓側索硬化症,簡稱ALS嘅病。唔講唔知(起碼我真係唔知),原來Stephen Hawking都係有同一個病。

講返本書,佢大概係想幫Morrie帶佢最後對人生嘅睇法比大家。包括,唔好睇錢睇得太重,要顧慮到家人同朋友,要識得寬恕,生活其實好簡單咁。其實我都好同意,佢話嘅完美一天,其實亦係我夢想嘅完美一日,可惜說易得難,我真係做唔到。。。

佢書裡面用嘅例子都幾到架,例如你點追求錢都係無謂,比你有錢嘅人,點都係會睇你唔起。比你窮嘅人,點都係會眼紅你。佢又講到:"沒有別的經驗比得上生兒育女",呢句我真係萬二分同意,如果比我揀多一次,我都會咁做,仲會早d做添。。。

最後我對佢呢一句:"人只有受到威脅時才會變得醜陋"好認同,真係試過唔少次有咁嘅經驗,亦令到我諗返起"The lord of the fly"果套戲。

沒有留言: