星期日, 1月 20, 2008

郭林氣功全集

啱啱用左九秒九嘅速度,睇完哂本"郭林氣功全集"。睇得咁快嘅原因有二。第一:我對簡體字嘅喜愛程度唔高。第二:我主要係想了解吓郭林氣功嘅皮毛,真係無諗過要學。

感覺係郭林氣功嘅初級動功都幾簡單,仲比太極氣功簡單,不過佢就針對性咁進行左分類,會教埋你如果有咩病就要點練,同練邊套咁,都幾全面。

再者,呢套功法竟然有埋吐音嘅練習,同藏密嘅聲音瑜珈修練不謀而合。

裡面仲有解釋點解呢套功法對癌症咁有效,原來:-

第一,癌細胞係缺氧,如果大量供給氧氣是可以抑制佢嘅生長,甚至可以消滅佢。氣功療法係要大量吸氧,所以就有效咁話。

第二,腫瘤嘅生物電同正常細胞組織係唔同嘅。聽講話腫瘤嘅電位總係比正常嘅低,唔通電療就係要address呢個issue?Anyway,練氣功嘅人係可以放出一種磁或靜電,所以話有效咁話。

先唔好講佢真係work唔work,但係佢講左一句都幾啱聽嘅,就係從經濟嘅角度睇,練氣功都唔駛用錢(除左學費),Why Not Spend少少時間去練啫?咪當做運動囉。

不過對我嚟講最奇嘅,就係竟然中級功法cover八段錦,高級功法仲cover埋五禽戲。可惜呢兩套氣功我都唔識,所以comment唔到佢同坊間嘅八段錦同五禽戲究竟有咩唔同。

不過overall,我都覺得呢套功法幾多,要學識真係唔係咁易。

沒有留言: